BF september 2011
Hej tjejer!
Hur mår ni idag?
Igår kväll hade jag så ont i äggstockarna och livmodern. Men inga blödningar. (Skönt)
Nu till min fråga till er, har ni också så mycket molvärk? Eller kan det vara något som är fel?
Hej tjejer!
Hur mår ni idag?
Igår kväll hade jag så ont i äggstockarna och livmodern. Men inga blödningar. (Skönt)
Nu till min fråga till er, har ni också så mycket molvärk? Eller kan det vara något som är fel?
Vet ni hur man räknar bf när man fått missfall,ska man beräkna från dagen man fick missfall eller dagen man egentligen skulle haft mens?
Lägger till mig själv i listan 
BF LISTA SEPTEMBER
1 sep Cornellia (första barnet)
1 sep Dea (andra barnet)
1 sep Nasj (andra barnet)
2 sep wanted (första barnet)
3 sep Rozensliv (andra barnet)
3 sep Sockerslav (andra barnet)
4 sep Flisan79 (tredje barnet)
4 sep Svalan8 (första barnet)
4 sep k03san (första barnet)
5 sep Misami (tredje barnet)
6 sep Renni (andra barnet)
6 sep Givinglife (andra barnet)
7 sep She is Me (tredje barnet)
7 sep cicci89 (andra barnet)
9 sep Miniapa (andra barnet)
En fråga,känns som jag har sammandragningar,tidvis ont i ryggen och livmoder som håller på ett par minuter,går över och sedan kommer tillbaka,nån annan som upplever samma sak?Pratade med BM hon sa att det kan vara så,har dock inga minnen att jag hade så i min förra graviditet..
Mmm en annan sak,såg att ni pratade om kaffe,jag drack jättemkt kaffe min förra graviditet,självklart inget jag rekommenderar men jag tror att allt vad det gäller mat och dryck handlar nog mer om doser,det är väl bara vissa saker man ska undvika helt,däremot vet jag att bm tjatade hela min förra graviditet om folsyra och järntabletter,shit jag tror jag käkade typ 5 tabletter varje morgon