Inlägg från: BettyBoop 123 |Visa alla inlägg
  • BettyBoop 123

BF september 2011

Får jag vara med? Plussade på julafton men fortfarande svårt att förstå att det är ett ett barn på g.
    Enligt fl har jag bf den 1a sep och är min första graviditeten

Läst i forumet tigare men då det är så tidigt vecka 6 (5+1) har jag inte vågat skiva än.
    Känner inget mer än att jag är trött och lite ömma bröst, nån mer som inte har så mkt känningar?

kram kram

• BettyBoop 123

Jag har berättat för de närmsta kändes bäst om det nu inte skulle gå vägen. Och för att jag inte kunde hålla mig :D
    Roligt att vå är så många här :)

• BettyBoop 123
    givinglife skrev 2011-01-02 10:04:54 följande:
    Jag har haft inskrivning v8 båda gångerna...
    Här vill de att man ringer tidigt så de kan planera in ev samtal inför KUB o sånt... bor i örebro
    När får man göra vul/ul ? Vet du om det finns nån chans att få göra det tidigare?
     *nyfiken*
  • BettyBoop 123

Känner inte mer än att jag är  trött.
    Orolig för att det inte fäst på rätt ställe, därför skulle jag vilja göra vul eller så snart.
    ska på hälsosamtal imorn så får om det finns någon chans till det.

• BettyBoop 123

Någon som vill lägga till mig bf 1a sep första barnet.
    Känner mig lite korkad men är inte helt 100% på hur ni gör lr hur man ska göra :D

• BettyBoop 123

Jag håller tummarna för att vi alla kommer få en bebis det här året :)

*jokkan* det behöver ju inte vara det, ring och kolla så du inte behöver oroa dig skikar kramar till dig :)

• BettyBoop 123

Åt nyss salami, fn va svårt det ska vara att komma ihåg vad man inte ska äta Gråter
    Hoppas bara att det inte blir nått fel nu..

• BettyBoop 123

Jaha, trodde att det var farligt för fostret...
    Då blir jag lite lugnare nu :)

All noja beror väl på att det är första gången :D Överanalyserar nog det mesta haha

Svar på tråden BF september 2011