BF september 2011
Plussade i tisdags och är beräknad den 7 sep enligt denna sidan :) är inte hundra på när jag hade min sista mens men vet på ett ungefär :) Första barnet, ett missfall i bagaget så man är lite nojjig :/
Plussade i tisdags och är beräknad den 7 sep enligt denna sidan :) är inte hundra på när jag hade min sista mens men vet på ett ungefär :) Första barnet, ett missfall i bagaget så man är lite nojjig :/
Min mage är som vanligt, när är det normalt att man börjar se något? När ska man berätta för föräldrarna? :)
Jag känner nog att jag vill vänta lite med att berätta eftersom jag redan haft ett mf ...
Det kan vara att livmoderna vidgar sig som det gör ont väl? Jag har haft det båda graviditeterna iallafall...
När ska man ringa till MVC? Jag har ingen koll alls på någonting känner jag, vet inte ens när man får gå på första mötet?
Är det farligt att promenera när man är gravid för att inte gå upp för mycket i vikt och ha lite flås i kroppen? :)
BF LISTA SEPTEMBER
Hur mår alla nu? Jag känner lite illamående, har även ont som mensvärk, men antar att det är livmodern som vidgar sig? Har blivit av med yrseln iallafall :)
Gick in i vecka 6 idag
Jag blir 22 i juli och sambon blir 29 i april, haft en oplanerad graviditet som slutade i missfall, detta är första försöket och det tog sig på 2 månader :)
Har nu bokat en tid hos bm så nu hat man något att se fram emot :) mår rätt bra, lite illamående och supertrött hela tiden! Skulle kunna sova hela dagen. Hade en dålig vecka förra veckan då jag började fundera och överanalysera om det verkligen var rätt att behålla det, vet inte om det är vanligt? Men när jag tänker efter skulle jag aldrig kunna ta bort det! Har ju sett fram emot det så mycket. Men det är ju endå ett stort steg att ta och det är ju första barnet så jag har ju ingen erfarenhet precis.
Vi kommer garanterat ta reda på könet, känns roligare att ha ngt att se fram emot och få mer relation till krypet, sen blir det roligare att kunna planera lite inköp och så :)
Hugg i magen beror på att livmodern växer :) Ja är i V8 och kan fortfarande känna hugg i magen. börjar dock må väldigt illa på morgonen nu men har sluppit kräkas! Första besöket hos bm om exakt en vecka!