• cicci89

BF september 2011

plussade idag med :) är gravid med vårt andra! hoppas bara allt går vägen :)

• cicci89
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep  Cornellia  (första barnet)
    1 sep  Dea          (andra barnet)
    2 sep wanted      (första barnet)
    3 sep  Rozensliv (andra barnet)
    3 sep Sockerslav (andra barnet)
    4 sep Svalan8 
    (första barnet)
    4 sep k03san (första barnet)
    5 sep Misami (tredje barnet)
    6 sep  Renni  (andra barnet)
    6 sep  Givinglife  (andra barnet)
    7 sep She is Me (tredje barnet)
    7 sep cicci89 (andra barnet)
  • cicci89

Okej vad kul! Oj det var länge!
    Men kul är det :) spelar i Höör har spelat sen jag var tolv men är ju faktiskt bara 21 så har inte spelat så länge gemfört med dig :P och en paus gör graviditet då! Ska ta en paus nu med det vill ju inte riskera att få ett mf!

• cicci89

har haft väldigt ont i magen frm och tillbaka på morgonen... kan det vars ett missfall på g? :(

• cicci89
    Flisan79 skrev 2010-12-31 11:31:08 följande:
    Det behöver det inte vara, vi får hoppas att så verkligen inte är fallet.
    hoppas att det inte är så!  är livrädd att det ska bli så men ska försöka att inte stressa upp mig :)
  • cicci89
    nasj skrev 2010-12-31 12:14:02 följande:
    Vart i magen gör det ont?När jag fick mitt missfall,hade jag jätteont från det att jag plussade,det tryckte liksom neråt,svårt att förklara,men det gjorde jätteont hela tiden i nedre delen av magen och livmodern,man kände liksom att det var påväg ut,med tankte på alla magsjukdomar som går nu så hoppas jag att du kanske bara har nån släng av magont,jag har ont även nu,men det är mer i livmodern/äggstockarna..gör inte lika ont som förra gången,min bm sa att det är helt normalt att man kan ha ont i magen och ryggen i början,var tydligen hormonellt,håller tummarna..
    gör liksom ont där nere i magen eller vad man ska säga! men bara på morgonen o på kvällen.. en liten stund sen går det över... riktigt skumt!  vi får se vart detta leder men hoppas såklart på det bästa! tack för all hjälp :)
  • cicci89

Har börjat må riktigt illa nu :( kommer väl bara bli värre! Men vara att stå ut några veckor till Haha :P

Svar på tråden BF september 2011