Sitter och funderar över om jag ska ringa sjukvårdsupplysningen eller inte. Grinar mest om jag försöker prata nu därav att jag tvekar (plus att jag hatar att prata i telefon i vanliga fall), jag har inte ont, eller ja det känns så som det gjort hela tiden drar lite i äggstockarna och tryck. Mängden blod har ökat nu men levrat har jag bara sett efter jag legat ner.
Har inte lyckats ta mig till jobbet och försöker att inte ha dåligt samvete för det. Hoppas innerligt att det ger sig.... Tid hos BM på måndag eftermiddag för hälsosamtal, funderar över om jag ska ringa på morgonen och kolla om hon istället kanske kan få in mig på VUL, såvida det inte blöder ännu mer innan dess. Mensblödningar för mig är ganska enorma, så just nu känns det här mindre än en vanlig mens för mig, blodet är heller inte lika tjockt som det är vid mens. När jag fick MF för 12 år sedan hade jag fruktansvärt ont och åkte in akut, men jag blödde till och från i en vecka innan (lät min mamma berätta tidslinjen för mig imorse för jag har förträngt det mesta).
Har idag läst så många solskenshistorier om blödningar som jag bara kunnat och försöker hålla mig positiv men måste erkänna at jag är ganska inställd på att det snart är över. Puh... behövde skriva av mig lite.