• amina22

BF september 2011

Hejsan Jag har läst lite i tråden och hänger gärna på om det är oki,?

Är äntligen gravid efter 9 Mån försök och ett missfall är i vecka 8 plus 3,

Har en son sen innan som är 6 år, jag är 23 Bf är 27 september är så orolig för misfall och vågar inte riktigt glädjas,

• amina22

tack jo jag vet dom flesta gravida känner sig rädda, jag fick se ett tickande hjärta i tisdags och tyckte min ora skulle minska men det gjorde den inte, ja det är bara att ha tålamod och hoppas,

• amina22

Grattis vecka 13 längtar jag med till dina föräldrar kommer säkert bli gladaGlad

när jag fick se hjärtat slå började jag gråta, blev så glad, men ora ora tråkigt man ska glädjas.

Hur är det för dig med molvärk och bröst ont varierar det från dag till dag?

i dag känner jag kraftig molvärk och små hugg i bland samt ont i ryggen brösten känns med,

Snacka om att jag blir mera orolig när jag känner molvärken

• amina22

Innan jag fick missfall var jag inte alls orolig och jag tror man blir mera orolig om man fått missfall innan,

jag vill med bara njuta i bland så får jag lite glädje rus men varar kort,

Brukar det variera dag från dag med molvärk och symtomer? i dag känner jag mera molvärk än annars

• amina22

Tack så mycket känns skönt att veta att andra med har det så eller haft

och detta med maten klarar knappt av att äta nåt då jag äcklas av allt förutom pasta med krydda och när man väl blir hungrig vilken smärta jag får av hungern får hoppas av det bara blir bättre och av vi har våra bebisar i september

• amina22

Hej alla hoppas  ni alla mår bra, jag har inte heller någon ork , totalt orkelös får knappt i mig mat heller allt smakar bläääääää, ilar med i min livmorder är det farligt?

J
  • amina22

ja jag har med ont i slidan i bland gör det så så ont men är glad för minsta lila symtom,

annars klagar man bara att man inte känner nåt, så lite glad blir man allt när man mår skit vissA Dagar

• amina22

hejsan Hoppas ni alla mår bra.

I går var jag på akuten med smärtor och blödning kom i välidigt fort, och dom tog ul då fick jag se världens finaste bebis ligga där med sina små knubbiga armar och ett hjärta som slog Så fint,

blödningen har inget med grav att göra utan jag blöder utanför där modekakan ligger fattade typ inte när hon förklarade men inget kul ändå ont och måste vila, någon som haft blödning utanför livmorden?

Men är så lycklig att bebis må bra bara 2 veckor kvar tills största missfallsrisken är över hoppas man kommer ditt, kram på er

• amina22
    Nelia82 skrev 2011-02-26 12:56:16 följande:
    Jag mäter på två ställen. Först vid midjan, en bit över naveln där jag är som smalast, där är jag 74 cm. Oförändrat sen innan graviditet alltså. Och vid naveln, där jag är som bredast är jag 84 cm, också oförändrat. Är i vecka 9+3 idag.Vi ö
    vi är i samma vecka och dagar.. Skrattande hur mår du? är du med helt slut
  • amina22

Vilka fina bilder och grattis till er som fått brra resultat på era test..

• amina22
    MelindaBjörk skrev 2011-02-28 15:37:43 följande:
    Tror mitt illamående börjar avta lite Skrattande haft det från vecka (5+5) och jag är nu i vecka 11 (10+1) Solig och då mådde jag inte bara illa då och då utan det har varit 24/7.. riktigt jobbigt!

usch nätterna e jobbiga Obestämd ont i ryggen och upp på toa i ett!!

Någon mer som kännt av sin bebis? Tungan ute det har jag.. massa mys!!
    jag har facktiskt kännt fladde och det måste varit bebis känns som fiskar som sinnar runt men det är så tidigt än kan man verkligen känna vecka 10,, kanske gaser annars,
  • amina22

jag har en son sen innan... så då måste jag ha kännt rätt det var när jag la handen och tryckte lite hihi jag hoppade till känndes så härligt

Svar på tråden BF september 2011