• Allinug

BF september 2011

Äntligen har jag lyckats hitta mitt vanliga konto. Har inte kunnat logga in på länge.
    Har nyss kommit hem från labb där jag lämnade proverna till KUBen. 15 dagar kvar till KUB.
    Ni som ska/har gjort KUB, hur har ni tänkt om det skulle bli dåliga odds? Varför ska ni göra/inte göra KUB?

• Allinug

Min äldsta son är så himla söt. Jag låg i sängen och vilade lite på eftermiddagen.
    Yngsta sonen kom och "störde" mig, då kom stora sonen rusande och sa åt lillebror att inte störa mamma för hon behöver vila så mycket som möjligt.

Sötnosen.

Mamma till Björn 030812 (v.38+4) och Adrian 070126 (v.38+2)
  • Allinug
    Flisan79 skrev 2011-02-17 21:40:44 följande:
    Vilken sötnos! Då antar jag att ni berättat nyheten? Hur tog dom det? Har själv en dotter född 0703. Ska bli spännande att se hennes reaktion. Min lilla tös (0910) är för liten för att förstå
    Adrian född 07 han fnittrade  länge men blev glad över att han kanske blir storebror. Han hoppas på en flicka som ska heta Millatschoch eller hur de nu stavas eller Star wars, det går också bra. :)

Björn född 03 han blev jätteglad. Han är väldigt mån om mig och väldigt stolt. Han har skvallrat till alla han känner. Han vill ha en lillebror till. Så någon av dem kommer bli glad.

Vi valde att berätta såhär tidigt pga att jag kräktes ofta och att jag sov väldigt mycket.
    Dessutom berättade vi för övrig familj och jag tror inte att min pappa skulle klara av att hålla den nyheten hemlig :p
  • Allinug

Jag har ingen mage alls. Lika platt som vanligt. Detta är ju mitt tredje barn. Trodde magen skulle komma tidigare när man redan fött fler barn. Den enda gången jag har mage är när jag har ätit men den försvinner efter en stund och så är jag platt igen.

• Allinug

Sitter i soffan och är helt slut. Har haft barnkalas för Adrian som fyllt 4 år. Tre 4 åringar, två 5 åring, en 6 åring och en 7 åring. Jisses vilket liv de kan föra men det var roligt. Fast nu är jag som sagt slut.

• Allinug

Du kan ju allt betala själv. Jag är under 35 år så jag får betala KUB själv. 1500 kr kostar det.

• Allinug

Är så ledsen. Jag blöder och har ont i livmodern. Har haft det på känn eftersom allt har avstannat. Ska få en akuttid till gyn imorgon. Tyckte ju att det gick för lätt. :(

• Allinug

Tack tjejer för era kommentarer. Dock blöder jag mer nu och har ondare. Ska till gyn klockan 14. Gråter av och till på jobbet. Inte så kul. Tur att man har bra jobbarkompisar.

• Allinug

Nu är jag hemma från gyn. Min blödning var inget farligt, bara en slemhinneblödning. Dock hittade de inget hjärtljud på bebisen. Den hade tydligen slutat leva i v.9+4, skulle varit i v.11+3 idag. Så nästan på dagen när mina symtom slutade slutade även min plutt leva. På fredag ska jag skrapas och sedan får vi se. Är väldigt ledsen just nu. Om någon är snäll och tar bort mig från BF-listan så är jag tacksam. Lycka till alla och jag får komma in hit igen i september för att se vilka som fanns i era magar. Lycka till!

• Allinug

Jag vet inte om ni kommer ihåg mig men jag fick MA i februari i vecka 12. Tänkte bara att jag skulle tala om att jag nu har testat positivt igen och jag hoppas att det blir en bebbe denna gången :)

Svar på tråden BF september 2011