• jahapp

BF september 2011

Jag hoppar också in här! Glad

Är i v 11, (10+1) och väntar mitt första barn 15/9..

Jag längtar enormt!

Någon fler som är grymt trött? Jag somnar när jag kommer hem på em vid 16, sover till 18, somnar igen runt 20 och sover till 7...  Lite drygt att all ledig tid försvinner, men samtidigt är jag ju glad över att ha några känningar av det hela. Glad

• jahapp
    lillagreizn skrev 2011-02-19 13:28:05 följande:
    Joodu, kan säga att det är kämpigt att jobba 100 %  Är galet trött mest hela tiden, fast det kommer juh i perioder bara stå ut för snart blir det bättre. Jag är inne nu i min andra trötthets period, orkar vara uppe typ tre timmar sedan måste jag sova :/

Jag hade gärna sovit hela dagarna känns det som, men det är väl bara att vänta på piggare tider :) 

Jag har ett ganska stillasittande jobb så jag är lite rädd för att somna ibland..

Men hur tusan ska man hålla igång om det inte ger sig?

• jahapp
    lillagreizn skrev 2011-02-19 21:16:40 följande:
    Jag jobbar inom vården men där blire ändå mycket sittande för jobbar som pers.ass.
    Ja du jag vet inte, har själv problem att hålla mig vaken, försöker sova varenda stund jag kan.
    Som det är nu sover jag på lunchen när jag går hem och äter på jobbet, skulle aldrig palla annars :/

Lovar att komma med tips om jag hittar på någon mirakel kur ;)

Önskar att jag kunde också kunde ta en tupplur mitt på dagen..  :)

Ja tack!  :D Jag får väl hålla ögonen öppna jag med! :)

• jahapp
    Heffa skrev 2011-02-21 19:43:58 följande:
    Hej! Nu var det länge sen jag var inne här.. Hur går det för er? Har ni börjat berätta än? Jag vill vänta ett par veckor till iaf.
    Är det någon mer än jag som INTE ska göra KUB?

MammaBjörn, håller tummarna för att det bara är en normal blödning.

Jag tror inte att jag ska göra KUB.. Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar mot nej.

Känns som att det blir ett barn oavsett resultat ändå..

Vad fick dig att inte göra det? :)

• jahapp
    Heffa skrev 2011-02-21 19:57:15 följande:
    Hej, jag vet inte egentligen. Jag gjorde det inte med min son heller, men då var det inget som erbjöds.

Känns som att det räcker med RUL för min del. Hur långt gången är du?

Ja, och om jag skulle bestämma mig för att göra det ändå, så skulle det mer vara för att få veta att det verkligen finns något som lever där inne.. Av helt fel anledning med andra ord..  Och det känns inte heller rätt.. Kan ju lika gärna vänta på RUL Glad

Jag är i v.11 nu (10+3)  Glad  Du då?

Svar på tråden BF september 2011