Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

BF september 2011

BF nån gång i september verkar det som om allt går som det ska,  så jag hakar på i den här tråden :)

• lillagreizn
    Alcastar skrev 2011-02-18 16:45:16 följande:

Mina två mirakel <3
    Grattis till dina två mirakel :)
  • lillagreizn

Härligt att komma dit! Jag vet att dom flesta längtar för att få göra bort dom 12 första veckorna, för att dom känner att riskerna minskar och att dom då kan släppa oron :)

Alla mina kompisar säger att tiden går så sakta när dom är gravida medans jag tycker det går fort, vips har det gått en vecka till :) Ne pyret får ta sin tid, jag kan vänta. Har drömt om att få barn/att bli mamma på riktigt sen jag var 18 år. Jag vill bara njuta av den här lyckan att få vara gravid att faktiskt vänta vårat kärleksbarn, jag har faktiskt
    inte tagit för givet att jag kan bli med barn, är så många som inte kan det. Ne det här är verkligen en dröm, som kan få ta den tid den behöver. Att allt utvecklas på bara 9 månader är i mina ögon helt otroligt.

• lillagreizn
    jahapp skrev 2011-02-19 10:53:49 följande:

Jag hoppar också in här! Glad

Är i v 11, (10+1) och väntar mitt första barn 15/9..

Jag längtar enormt!

Någon fler som är grymt trött? Jag somnar när jag kommer hem på em vid 16, sover till 18, somnar igen runt 20 och sover till 7...  Lite drygt att all ledig tid försvinner, men samtidigt är jag ju glad över att ha några känningar av det hela. Glad

Joodu, kan säga att det är kämpigt att jobba 100 %  Är galet trött mest hela tiden, fast det kommer juh i perioder bara stå ut för snart blir det bättre. Jag är inne nu i min andra trötthets period, orkar vara uppe typ tre timmar sedan måste jag sova :/
  • lillagreizn
    jahapp skrev 2011-02-19 15:00:30 följande:

Jag hade gärna sovit hela dagarna känns det som, men det är väl bara att vänta på piggare tider :) 

Jag har ett ganska stillasittande jobb så jag är lite rädd för att somna ibland..

Men hur tusan ska man hålla igång om det inte ger sig?

Jag jobbar inom vården men där blire ändå mycket sittande för jobbar som pers.ass.
    Ja du jag vet inte, har själv problem att hålla mig vaken, försöker sova varenda stund jag kan.
    Som det är nu sover jag på lunchen när jag går hem och äter på jobbet, skulle aldrig palla annars :/

Lovar att komma med tips om jag hittar på någon mirakel kur ;)
  • lillagreizn
    velvet skrev 2011-02-22 11:39:21 följande:
    var precis och lämnade blodproven till mitt KUB-test samt de andra blodproven. så jäval nervöst och jobbigt tycker jag, vill inte att dom ska hitta någonting fel på vare sig mig eller bebis. :(

jag är också rädd att jag ska få skit från chef/kollegor för att jag varit borta från jobbet. varit illamående och hemma 1 dag, gått tidigare pga illamående samt BM-tider osv. försöker att få så bra tider som möjligt, men ändå.

gud vad jobbigt.
    Jobb och alla besök med läkare & bm krockar ofta! Det är inte alltid lätt. Men läkarbesök är en giltig frånvaro så får du skit för det är det bara stå på dig.
  • lillagreizn
    Jag är i behov av lite tips. Jag har fått jätte svårt att äta, efter några tuggor säger det stopp, börjar må illa och känner att äter jag mer kräks jag.  Oftast brukar jag får springa till toa efter jag ätit för att jag får kväljningar, vissa gånger kräks jag andra inte.

Någon som har något bra tips, känns inte som att jag får i mig all den mat jag behöver :/
    Tacksam för svar.
  • lillagreizn
    Allinug skrev 2011-02-22 16:46:53 följande:
    Nu är jag hemma från gyn. Min blödning var inget farligt, bara en slemhinneblödning. Dock hittade de inget hjärtljud på bebisen. Den hade tydligen slutat leva i v.9+4, skulle varit i v.11+3 idag. Så nästan på dagen när mina symtom slutade slutade även min plutt leva. På fredag ska jag skrapas och sedan får vi se. Är väldigt ledsen just nu. Om någon är snäll och tar bort mig från BF-listan så är jag tacksam. Lycka till alla och jag får komma in hit igen i september för att se vilka som fanns i era magar. Lycka till!
    Jag ska på gyn i morgon och kolla upp mina blödningar, har inte varit orolig innan men nu blev jag det.
    Får hålla tummarna ändå att det går bra :/

Ta hand om dig ♥
  • lillagreizn
    nasj skrev 2011-02-22 19:08:10 följande:
    ahh tack,super,haha var lite fler magar än min som såg stora ut,sköntSkrattande
    Jag tycker min är groteskt stor! Hoppas det inte är i onödan.
Svar på tråden BF september 2011