BF september 2011
Jag hoppar in här! BIM på måndag men plus igår. Väntar mitt andra barn, har en son född -09.
Jag hoppar in här! BIM på måndag men plus igår. Väntar mitt andra barn, har en son född -09.
Oj, ni pratar symptom ser jag. Jag känner ingenting. Verkligen ingenting. Tyckte mig må illa för någon dag sedan men tror att det berodde på trötthet. Med min grabb molade magen som 17 redan en vecka innan BIM så just nu är jag lite fundersam varför jag inte känner något. Jag hade dock en sådan period i vecka 6 förra gången och var så ledsen för att allt försvann. Och sedan kom det med full kraft och jag var sängliggande i 12 veckor så jag bör vara glad att jag mår bra :)
Jag hade en blödning under min förra graviditet och fick då rådet att inte ha sex under tre veckor efter att det slutat blöda. Allt för att inte reta. Med tanke på hur jag mådde (orkade inte ens sitta upp då jag inte fick i mig mat) så var det aldrig några problem...
Förstår inte heller varför hon sa så där. Hon träffar så många gravida att hon måste förstå att man blir orolig av sånt där. Och inte blir det bättre av att du går och nojar i två veckor heller. Antingen skulle hon ha varit tyst eller skickat dig på vul direkt tycker jag. Du är ju så långt gången att man lätt kan se om parveln lever eller inte. Testa dig privat om du är alltför orolig! Två veckor är lång tid i sådana här lägen.