• Nattis02

BF september 2011

Hej!! Är gravid med första barnet och har BF runt den 25 sep enligt min BM.. Allt känns lite overkligt just nu men är snart i v 11... :D Känner mig inte så speciellt gravid bara tjock.. hehe. Längtar tills magen syns mera och när jag får se bebisen och känna den..

• Nattis02

Jag har RUL 4 maj.. Tycker det är långt fram.. :D Längtar ju

• Nattis02

varsågod.. :D Jag åker bort på Påsk därför jag vet på ett ungefär när det är... Men den 23 april är det påskafton.. :D

• Nattis02

Finns det några bra långa linnen på HM för gravida? Typ divided? Tänkte shoppa lite linnen på fredag

• Nattis02

jag blir sugen mycket på frukt och grönsaker.. Sen soppa och sallad... Käka typ hamburgare för ett tag sen för jag trodde jag var sugen på det för jag har känt lukten på stan mycket men när jag väl käka det så var det inte alls gott.. Sen godis och annat söt vill inte min kropp ha alls mycket av..

• Nattis02

jag mår med illa när jag borstar tänderna.. Det är skitjobbigt..

• Nattis02

jag skall på UL nästa vecka kommer nog bli lika lyrisk och glad som du.. :D

• Nattis02

När skall man köpa ammningsbh egentligen?

• Nattis02

men jag är snart i v.30.. Men vet ju inte om brösten växer mera innan förlossning.. är så svårt ju att veta..

• Nattis02

Jag hade A storlek innan skall jag köpa B? jag testa en B storlek för ett tag sen och den passa men jag vet ju inte om dom växer mera.. Kanske skall prata med BM?

Svar på tråden BF september 2011