Inlägg från: lilla ögat |Visa alla inlägg
  • lilla ögat

BF september 2011

Kikar in här... Jag är en mamma till tre barn som nu väntar vårt fjärde barn. BF 19 sept. 
    Maken har fortfarande inte riktigt smält att vi ska ha en till så jag får inte berätta för folk än. Men min mamma och tre-4 kompisar vet om, fast jag bara längtar att berätta för fler!!! På tisdag går jag in i vecka 13 och då ska jag även till BM för att ta prover och sånt.

• lilla ögat
    rubin skrev 2011-03-08 17:00:00 följande:
    Jag såg inte förlossningsprogrammet igår utan tänkte se på TV4play, men det gick inte utan nån special grej. Jag får vänta tills nästa måndag.

Gick in i v.12+0 idag, skönt.
    I helgen berättade vi för våra familjer, alla blev väldigt glada och vissa lite chockade i början. Tror inte riktigt att mina brorsbarn förstod, 7 o 5 år, men 5åringen har tjatat länge på kusin så han bör bli nöjd. 

Jag är fortfarande väldigt trött, är detta nått jag skall vänja mig vid eller kommer det försvinna snart? 
    Jag har tittat på det idag på TV4 play. Så det funkade för mig. 
    Jag är också sjukt trött fortfarande, men jag tycker nog att det har släppt liiite, men jag kan inte minnas att jag varit så här trött med de andra.
    jag är också i v. 12 +0 idag . Då måste du också vara beräknad till 19e eller? Har du fått tid för UL? Jag har inte sett min bebis alls än utan tycker väntan är väldigt lång, fick en tid idag till Ul, den 26/4... 
  • lilla ögat
    Flisan79 skrev 2011-03-10 09:57:38 följande:
    Det måste vi väl för en tråd håller väl bara 3 mån?

Som försligit kanske det är bäst att sätta den under medlemsgrupper 2011?
    En tråd håller inte bara 3 månader längre, det är ett par år sedan Fl tog bort det, nu är alla trådar öppet för alltid.
  • lilla ögat

Åh, jag var inne på Ellos och kikade på mammakläder, det fanns en kjol jag tyckte var rätt fin, men toppen på bilden fastnade jag ännu mer för (fast man bara såg nederdelen på den). Den vill jag ha!!! Men jag hittar inte den någonstans... Den finns bara på bild med kjolen, och inte att köpa verkar det som....
    http://www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Kjolar/Vertbaudet/_/N-f4nZ1z13zxaZ1z141xe?Nr=307438&sta=gyiZ1z13zxyZ1z141xe|||0 Här är kjolen, ingen som har tips på hur jag ska hitta toppen? Tycker texten och hjärtat var så härliga! Och så är det verkligen min färg på den

• lilla ögat
    melwin11 skrev 2011-03-12 13:27:02 följande:
    Ellos hade förut den och en tröja där det stod miracle of life. De har utgått ur sortimentet men bara hoppas de kommer tillbakaGlad
    Den var riktgt riktigt fin.
    Så då gäller det att ha tur alltså och hitta en begagnad ... Blev ju helt kär i den!
  • lilla ögat
    mymy skrev 2011-03-21 11:17:08 följande:
    Berättade för min mamma om barn nr 4 o väntade mig "ska du befolka jorden själv" (hon sa så när jag berättade om nr 3) men icke.. Hon blev jätteglad! Sen sa hon "oj, då har jag 12 barnbarn sen" :)
    Vad kul! Jag väntar själv mitt fjärde barn nu och det blir barnbarn nummer 12 för min mamma och pappa .
Svar på tråden BF september 2011