BF september 2011
BF nån gång i september verkar det som om allt går som det ska, så jag hakar på i den här tråden :)
BF nån gång i september verkar det som om allt går som det ska, så jag hakar på i den här tråden :)
Härligt att komma dit! Jag vet att dom flesta längtar för att få göra bort dom 12 första veckorna, för att dom känner att riskerna minskar och att dom då kan släppa oron :)
Alla mina kompisar säger att tiden går så sakta när dom är gravida medans jag tycker det går fort, vips har det gått en vecka till :) Ne pyret får ta sin tid, jag kan vänta. Har drömt om att få barn/att bli mamma på riktigt sen jag var 18 år. Jag vill bara njuta av den här lyckan att få vara gravid att faktiskt vänta vårat kärleksbarn, jag har faktiskt
inte tagit för givet att jag kan bli med barn, är så många som inte kan det. Ne det här är verkligen en dröm, som kan få ta den tid den behöver. Att allt utvecklas på bara 9 månader är i mina ögon helt otroligt.
Jag hoppar också in här! 
Är i v 11, (10+1) och väntar mitt första barn 15/9..
Jag längtar enormt!
Någon fler som är grymt trött? Jag somnar när jag kommer hem på em vid 16, sover till 18, somnar igen runt 20 och sover till 7... Lite drygt att all ledig tid försvinner, men samtidigt är jag ju glad över att ha några känningar av det hela. 
Jag hade gärna sovit hela dagarna känns det som, men det är väl bara att vänta på piggare tider :)
Jag har ett ganska stillasittande jobb så jag är lite rädd för att somna ibland..
Men hur tusan ska man hålla igång om det inte ger sig?