• melwin11

BF september 2011

lilla ögat skrev 2011-03-12 10:13:37 följande:
    Åh, jag var inne på Ellos och kikade på mammakläder, det fanns en kjol jag tyckte var rätt fin, men toppen på bilden fastnade jag ännu mer för (fast man bara såg nederdelen på den). Den vill jag ha!!! Men jag hittar inte den någonstans... Den finns bara på bild med kjolen, och inte att köpa verkar det som....
    www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Kjolar/Vertbaude...|||0 Här är kjolen, ingen som har tips på hur jag ska hitta toppen? Tycker texten och hjärtat var så härliga! Och så är det verkligen min färg på den

Ellos hade förut den och en tröja där det stod miracle of life. De har utgått ur sortimentet men bara hoppas de kommer tillbakaGlad
    Den var riktgt riktigt fin.
  • melwin11
    Flisan79 skrev 2011-03-14 21:22:14 följande:
    Kollar på en unge i minuten. Vet någon vad det är för apparat mannen masserar tjejens rygg med. Aldrig sett tidigare ....eller jo, i förra programet med.
    undrar detsamma, är västeråsare så det blir där uppe vi hamnar..
  • melwin11
    She is Me skrev 2011-03-15 15:05:33 följande:
    Har ni fått några cravnings?  Jag har fått sjukt sug efter apelsinjuice....  har aldrig haft så tydligt sug innan, men hur mycket jucie vågar man dricka?   matkontot kommer blir tömt, för det är ju hemskt dyrt vi brukar aldrig annars ha jucie hemma.
    Mitt sug innebär pannkakor, har inte ätit de alls mycket innan jag blev gravid men nu är det lunche var och carannan dagSkrattande

Å bara 3 veckor kvar till RUL idagSolig
  • melwin11
    betula skrev 2011-03-15 15:14:32 följande:
    Har suktat efter pannkakor hela helgen, men inte orkat fixa. Nu står dock en smet redo att stekas. Glass skall det vara till pannkakorna med!
    Nja jag är en anorlunda sak som vill ha lingonsylt till dem:) Skulle kunna ha lingon till allt tror jag, har dock varit så sen jag var litenCool Men det är farligt att börja märkte jag hahaha väldigt beroendframkallande
  • melwin11
    hanna elise:  Då är jag ej ensam med andra ord. Är "frisk förklarad" anorektiker sen 3 år men man har nog hjärnspökena nära till hands ändå! Vilken tur att du har en så förstående BM! Önskar all lycka till!
  • melwin11
    She is Me skrev 2011-03-21 09:33:07 följande:
    8/10 visar på flicka för mig om jag räknar cirkel för flicka på ringtestet:) vi ska inte ta reda på det på Rul, är det bara vi som inte vill ta reda på det? Jag tycker det är superkul att spekulera i alla test som finns.
     I västerås får vi inte reda på det på RUL vare sig vi vill eller inte.. Utan får boka på tex tittut i sthlm, men sambon min är lycklig för de  för han vill absolut inte veta innan och jag är benägen att hålla med även om jag är nyfikenFlört Så här tar vi ej heller reda på det:)

Längtar så till 5/4 då e de dax å se skrutt!
  • melwin11

Vad glad jag blev när jag loggade in på skatteerket har råd med vagnen jag vill ha å vigselringenGlad
    Hade ingen koll alls på  att de gick att kolla nu, Tack för tipset!

• melwin11

Här i Västerås berättar de inte könet vid Rul, inte ens om man skulle se själv och ställe en ledande fråga i stil med; Visst e d en pojke? Det har varit fall där de som fått "fel" kön gjort abort så därför har landstinget här bestämt att de inte talar om för någon..  Synd för dem som vill veta dock då närsmaste är tittut i Sthlm..
    Vi tar dock inte reda på det, sambon med vägrar:P

Svar på tråden BF september 2011