BF september 2011
Hej!
Hoppar in här. Är idag i v. 9 (8+1) och har beräknad BF 12 september.
:)
Hej!
Hoppar in här. Är idag i v. 9 (8+1) och har beräknad BF 12 september.
:)
Ojojoj..... :D
Var på vul idag, har varit lite orolig. Och väl där hittade hon lilla bebisen, såg stor och fin ut och hjärtat pickade på.
Ja där e den sa hon... sen vred hon lite på staven och sa.... och där är en till!!!!!
Jisses, det är tvillingar!!!!
Jag gapskrattade så hon knappt kunde ta bild, hon skrattade och min pojkvän satt som ett frågetecken helt chockad ;).
Tack alla :)
Jag blir 39 år i oktober.
Har väl tyckt att magen är ganska stor.... :)

Hej på er alla!
Värsta chocken börjar lägga sig och jag börjar nu tänka att det är två barn i magen ist för ett :).
Det roliga var att läkaren sa att dom såg stora och fina ut. Hon sa även "nu behöver ni inte oroa er för missfall, den risken är väldigt liten nu".
Så vi berättade för min familj i helgen, vi var där då min Mamma fyllde år och även min bror m familj var där. Vi hade ett kort där vi satt in ultraljudsbilden och skrivit "Grattis på födelsedagen Mormor, vi ses i september". Det blev succe!!! Ännu roligare var att ingen reflekterade över att det var två rackare på ultraljudsbilden. Så jag fick fråga om dem inte såg något konstigt på bilden, då tjoa svägerskan "nämen... är det TVÅ???". Haha, succe igen!!!
Hej på er!
Har varit på inskrivning nu. Alla värden såg bra ut, tog sen 5 rör blod och har bokat upp 5 olika besök (b la läkare, kubb och återbesök). Väntar spänt nu på att få se tvillingarna igen på kub den 10/3 :)
Hej på er!
Ska på kub ul idag och kolla in våra tvillingar. Är supernervös och hoppas så att det är tvåäggs och att båda mår bra... Har vi tur får vi veta könen också.
Hej!
Mitt kub test visade sig bli en mardröm...
Tvilling 1 fick risk 1: 5600, med nackspalt 3,4 väldigt bra alltså.
Tvilling 2 fick risk 1:16 med en nackspalt på 3,4... Väldigt dåligt.
Ingen aning om vad som händer nu, skall "kanske" göra moderkaksprov på onsdag (?).
Vi ska iaf tillbaka dit då... :(