• hadhouda

BF september 2011

NalleÄnnu en gravid här...Själv har jag BF den 18 sept . Det blir vår nr 3...spännande spännande.
    Trött kan jag hålla med er andra att man är. Jag somnar ofta kl 20.00, tror att illamåendet tar mycket energi också.
    Jag mår illa väldigt mycket och kämpar mig genom dagarna.
    Postafen har hjälpt mig när jag mått som värst.
    Ett stort grattis till alla i tråden och jag önskar oss alla styrka och att man snart får njuta av graviditeten och allt smakar normalt igen.....Äpple
  • hadhouda

Har också märkt att immunförsvaret är sämre. Jag har varit förkyld minst 3-4 veckor fy säger jag bara..
    Inte nog med att man redan mår sååå illa usch...längtar tills allt smakar bra igen...
    Saknar mitt kaffe på morgonen...(Är i vecka 10+2)

• hadhouda

Halloj halloj allihopa i tråden.
    Hur mås det??
    Är det bara jag som inte slipper detta hemska illamående.
    Själv är jag i vecka 13 och tycker illamåendet är värst eftermiddag och kväll..

• hadhouda

Hittils har vatten smakat blää och nu upptäckte jag att det smakar mycket bättre med citron i. Äntligen får jag i mig mer vätska. puuh
    Någon som oxo har svårt för att dricka rent vatten?

• hadhouda
    katzon skrev 2011-03-19 18:43:09 följande:
    Här dricks enbart smaksatt Ramlösa!
    Jo det går också bra, men jag har det inte alltid hemma så jag blev såå glad av att upptäcka att ngra droppar citron i vatten" gick ner". Rent vatten smakar pyton.
    Det har kanske med att göra att man redan har så konstig smak i munnen.
  • hadhouda

Var också på rul igår. Det var en aktiv bebbe, troligen flicka. Det blir tös nr 3 i sånna fall, men så välkommen till oss.
    Ska tillbaks om två veckor för att få bättre bild på mun och käke. Bf 21 sept.

• hadhouda
    Miniapa skrev 2011-04-21 06:40:25 följande:
    Ellebellebi2010: Jag ringde och bad dem skicka hem moderskapsintyget. Fick det på 2-3 dagar.
    Måste passa på att fråga.  Är det till inläsningscentralen man skickar det? ( FK)
Svar på tråden BF september 2011