Inlägg från: Miss Lisen |Visa alla inlägg
  • Miss Lisen

BF september 2011

Jag plussade igår! :) vi är överlyckliga!!

• Miss Lisen

Grattis!! Va roligt!! Ska ju kolla min lilla v 9. Längtar!! Med min flicka va jag jätte orolig efter att jag hade fått missfall innan och då gjorde jag ett tidigt redan v 6 och sen ett v 9 och 12 och sen det riktiga. Jag var jätte orolig och nojjig då. Nu känner jag mig inte riktigt lika orolig men visst är det många tankar. Men det känns bra att göra ett i v 9

• Miss Lisen

Miqa tycker du ska börja med det när du själv känner att du vill. Är inte alls skönt när något trycker på magen

• Miss Lisen

Jag blev själv med mitt första barn när hon var 8,5 mån. då han lämnade mig för en annan. Man klarar sig! Det kan vara tufft men man blir även stark som ensam. Lycka till tjejer!

• Miss Lisen

Dior, jag mår inte heller illa än men det kanske kommer. Vilken vecka är du i ? Jag är i v 6

• Miss Lisen

Det finns privata gynekologer som är landstingskopplade, då kostar besöket 300 och går på högkostnadsskyddet. Så när man är uppe i 900 så får man frikort

• Miss Lisen

Nu har tröttheten slagit till här! Somnade som en stock innan kl 9 igår å sov till kl 8, ändå kände jag mig trött. Kl halv ett var jag så trött att jag var tvungen att lägga mig å vila. Var knappt jag orkade ta mig upp ur sängen vid kvart i två när jag var tvungen att göra i ordning mig för att åka och jobba

• Miss Lisen

Jag har oxå en i Phone. Å vad skulle jag göra utan den :). Många bra appar, har nog de flesta gratis gravidappar man kan ha. Om man är ute nån stans och blir osäker på vad man får äta som gravid så är det ju bara att googla fram det lite snabbt. GPS och fatkamera varning är oxå en bra app att ha när man är ute och åker. Man kan ju ha den till massor!

• Miss Lisen

Jag ska inte göra mitt Ultaljud förren i v 20. Känns jätte långt dit! Gjorde ett i v 13 dock och då såg allt bra ut och den lille levde. Men man är ju lite nojjig och oroar sig. I måndags så köpte vi en hjärtljudsapparat så vi ska kunna lyssna på bebisens hjärtljud. Jag tror att det var det jag hörde i alle fall. Det lät väldigt snabbt ungefär som när en häst galopera. Hörde nog även min puls men den var mycket långsammare. känner ju inga fosterrörelser så jag hoppas det var bebisen hjärtljud.

• Miss Lisen

Grattis till alla som fått sina små underverk! :). Ligger och väntar på min. Börjar bli tråkigt nu! 10 dagar kvar och den får gärna komma när som!!!

Svar på tråden BF september 2011