BF september 2011
Hej, får man hoppa in här?
är gravid i v.13, bf 27 sept. Andra barnet, har en dotter på snart 2.5 år.
Hej, får man hoppa in här?
är gravid i v.13, bf 27 sept. Andra barnet, har en dotter på snart 2.5 år.
Är nääästan säker på att jag kände av Liten igårkväll! Har känt lite konstiga rörelser tidigare i veckan men har "skyllt" på tarmar och sånt. Men sen igår är jag 100 % säker! Så mysigt. Är i V 14+3 nu med första barnet.
Annars känner jag av lite molvärk till o från, ibland i livmodern och ibland i underlivet?
Har också fått lite lätt huvudvärk de senaste 3 dagarna och ömheten i brösten börjar släppa det värsta greppet om mig.
Tät i näsan och kokheta fötter för jämnan! Magen börjar synas nu också.
Vilka symptom känner ni av numera?

nån mer än jag som ska fortsätta med heltidsstudier även efter förlossningen?
Rul igår, allt såg bra ut! Skönt. Här säger de inte kön, men vi är så gott som säkra på att det är en liten pojke där inne :)
Snart halvvägs in i graviditeten. Vad fort det går när man redan har ett barn!
Vi har hälften av dagarna kvar, dottern är 2.5 år. Första halvåret var jag hemma utan att ta någon fp alls. Sen har jag pluggat på distans och haft dottern hemma fram tills hon var 2 år och 2 mån. Sambon har tagit ut ett par dagar i veckan, ibland 1, ibland 4, beroende på hur mycket jag har haft i skolan.
Nu går dottern 15 Tim vecka på dagis, jag pluggar heltid o sambon jobbar heltid. Känns bra att ha dagar kvar i kunna dryga ut semestrar etc med.
Kommer ha ungefär samma upplägg med bebisen i magen med. Jag tar ingen dag utan fortsätter plugga på distans och sambon tar ut dagar lite då och då beroende på vad som krävs.
åh vad jag är nöjd med vagnen :)
köpte en teutonia - 10, med fashion liggkorg, två åkpåsar, skötväska m.m för 3000 kr :)
inköpt i januari för 11 000 :) toppenfräsch!
satt och funderade lite, när lillebror födds vill jag ge nyblivna storasyster en present. Hon kommer vara nästan 3 år då.
Hon har en Rubens baby docka, av flickmodell, som hon gillar.
Funderar på en likadan, fast pojke, med nappflaska och napp. Kan ju kanske vara kul med en egen bebis att ta hand om :)
vad tror ni? har ni några andra bra idéer?