NornaB skrev 2011-01-18 15:22:35 följande:
Nej, jag mår inte heller ila..

Och glad är jag för det! Ont i brösten har jag och dom har nog ökat en storlek, dom va stora redan innan! Tröttare än vanligt är jag också.
Jag går in i vecka 7 idag skönt att veckorna går framåt rätt fort! har mycket på jobbet framöver och då springer tiden iväg!
Ang män så har jag världens bästa som hjälper mig mycket med ALLT! Och jag hjälper han.

Jag brukar laga middag och han tar disken te.x
Jag är superglad för att jag slapp det denna gången också. Det värsta av allt är att jag jobbar tillsammans med min lillasyster och hur jag lyckasdes hålla tyst igår det vet jag inte :)
kantarellkisse skrev 2011-01-18 15:47:29 följande:
Nä, inte än i alla fall. Jag känner mig lite skum ibland, som "lätt i huvudet" vilket får mig att tänka att jag kanske har lite lågt blodtryck. Annars är det bara en helt överväldigande sömninghet som skiljer sig mot normaltillståndet. Och att jag pinkar positivt då. Och det kollar jag fortfarande ett par gånger om dagen

Jag mår precis som när jag inte var gravid.
Miss Lisen skrev 2011-01-18 15:44:14 följande:
Dior, jag mår inte heller illa än men det kanske kommer. Vilken vecka är du i ? Jag är i v 6
Enligt fl.s uträknare så är jag i v5. Jag har en inbokad tid sen tidigare till min Bm den 2/2 så jag kan lika bra vänta tills jag ska dit.