Inlägg från: Pendolino |Visa alla inlägg
  • Pendolino

BF september 2011

MelindaBjörk skrev 2011-03-12 22:54:20 följande:
    Hej tjejer!

Var nu ett tag sen jag skrev här inne Tungan ute men det är först nu som mitt illamående börjar försvinna och sen har jag haft jobbigt med en visdomstand som jag har fått dra ut.. det var ingen höjdare Rynkar på näsan fy va man hatar tandläkaren!!

Magen växer och jag känner av bebisrörelser Skrattande går in i vecka 13 imorgon.. wiiiie!!

Hoppas ni andra mår ok Hjärta 
    Alltså förlåt, men jag måste få fråga:
    Kan man verkligen känna bebisrörelser i v12 oavsett hur många graviditeter man gått igenom? 
  • Pendolino

Sitter just nu och dricker morgonkaffe och njuter av små buffar i magen Hjärta
    Har också RUL på torsdag, och tiden går såååååå långsamt...
    Tur att vädret är med oss iaf Solig 

• Pendolino

Ska strax in mot stan, kl 14 är det dags för RUL! Solig
    Är super nervös! Hoppas allt står rätt till och att lillen inte ligger med benen i kors Hjärta

• Pendolino

Hemkommen från RUL!
    Allt såg bra ut, och till min stora glädje fick vi veta att vi väntar EN POJKE!!! Hjärta 
    Han var som jag redan märkt väldigt aktiv, han lyckades tom sparka till UL-staven en gång Tungan ute
    Blev bakåtflyttad 1 dag, så idag är jag i v20 med BF 21 September.

Har livmoderkakan i bakvägg och dessutom ligger den fortfarande för långt ner.
    Blir ett extra UL i v32, hoppas då att kakan flyttat upp en våning eller två, annars blir det planerat snitt.
    Men det hinner jag oroa mig för nån annan dag, för idag är jag världens lyckligaste! Solig 

• Pendolino

På RULet idag var det ingen tvekan om att vi hittade snopp, tror vi med 100% säkerhet kan köpa upp oss på en massa blått Glad

• Pendolino

Vi är lite inne på Alexander spåret Glad

• Pendolino

Är det fler än jag som inte kan se upplagda bilder här på FL via Iphonen?

• Pendolino

Tråkigt :( Men nu kan jag iaf sluta fundera över det...

• Pendolino

Jag och min sambo bor i en stor tvåa i Aspudden, vi trivs jätte bra! Lugnt, lummigt och trevligt, och endast 10min till Sthlm city. Vi hoppas på att rymmas här i minst 2 år, men efter det blir det nog radhus (om jag får bestämma ;))

• Pendolino

Jag tror jag upplevt min första sammandragning! Eller vad vet jag, är ju min första graviditet...men nåt mysko hände precis! Jag låg i soffan och kände plötsligt hur det började spänna i magen. När jag då känner och klämmer lite på den så upptäcker jag att hela högra sidan av magen är stenhård! Den vänstra sidan är dock mjuk och opåverkad. Detta höll i sig i ca 1 minut. Gjorde inte märkbart ont, kändes mest väldigt spänt och märkligt om inte annat! Någon som vet vad 17 detta var frågan om?

Svar på tråden BF september 2011