Hej hopp!
Läser att det är många som är less... SAmma lika här. Galet less på att vara gravid, vill att ungen ska komma NU!
Jag har foglossningar från helvetet trots att jag går till BM varannan dag för akupunktur. Svårt att sitta, ännu värre att gå å stå och för att inte tala om att lika ner... enda chansen är att bada varmt och sedan ligga med kudde mellan knäna.
MEN, idag har jag haft en sådan där bra dag, kan inte komma ihåg sist, jag har varit på relax avdelningen på badet hela dagen med en kompis, GUD så skönt att bara vara vuxen. Efter relaxen så hann jag hem till gubbe och ungen, pussade båda i 10 min, sedan stack gubben på träning och tog med sig lilla som ska sova hos sin moster inatt. Så jag tog och lagade lite mat till bara mig, sen snodde jag ihop en pannkakssmek (frukost imorgon), bakade två limpor och rostade egen musli!!! Kan säga att jag inte gjort så mycket som dukat av efter mig den sista månaden pga foglossningar, men idag har jag mått riktigt bra! FLERA sådana här dagar!
Funderar på om många av er som skriver att ni har smärta över blygdbenet kanske har foglossning trots allt. Ni kanske kan ber er BM att testa ge er akupunktur, lär ju inte skada om det inte är så att ni har foglossning, känns om det vore värt att testa!