Inlägg från: Cornellia |Visa alla inlägg
  • Cornellia

BF september 2011

Vi borde kanske skapa en medlemsgrupp istället, då kan man väll ha flera olika trådar mm ?

• Cornellia
    miqaw skrev 2011-02-04 17:33:31 följande:
    Är också med men det är en gåta hur det funkar :D
    Det ger sig nog, tänke försöka få denna tråd inflyttad i gruppen, då blir det kanske lite mer "liv i luckan"
  • Cornellia
    Renni skrev 2011-02-06 10:31:07 följande:
    Godmorgon =)

Jag tänkte jag skulle flytta tråden till medlemsformumet istället.. Men jag kan inte komma på hur man gör?
    Någon som kan som vill förklara =)
    Du anmäler hela tråden (röda lilla handen i TS). Då kommer du till en sida där du får förklara varför tråden är opassande, där skriver du bara att du vill få tråden inflyttad i gruppen, och sen en länk till gruppen.

Det var så en av moderatorerna sa att man skulle göra.
  • Cornellia

Jag är orolig idag.

Har haft skitont i ryggen igår och idag, och idag "hugger" det i livmodern typ hela tiden.
    Usch. Nu som man började bli lite trygg, har hunnit ta mig till 10+2, och dessutom fått se den lilla på VUL två gånger. Säg att det är heeelt normalt!

Dessutom fyller jag år idag, och har egentligen inte alls tid att oroa mig och ha ont.

• Cornellia
    Flisan79 skrev 2011-02-06 12:20:39 följande:
    Grattis på födelsedagen!

Låter som växtvärk och ligamentsmärtor pga av det. Brukar komma periodvis från och till.
    Tack, precis vad jag behövde höra!
  • Cornellia
    Renni skrev 2011-02-06 13:32:38 följande:
    Grattis Cornellia på födelsedagen....Jag tror inte alls att du behöver oroa dig.. Ligamentsmärtor kan ju vara riktigt smärtsamma. Har själv erfarenhet av det sen mitt första barn.

En fråga bara....

Mina föräldrar har ett "exklusivit" bubbelbadkar med rygg & fotmassage i... ( aa ni hör ju själv så lockande det låter)
    Men frågan är om man "får" bada sånt när man är gravid?
    Vad  skulle ni göra?
    Det jag hört om det är att ljudet blir så högt i bubbelbadkar. Men än sålänge så hör väl inte pyret något?
  • Cornellia

Tack för gratulationerna allihopa! {#emotions_dlg.flower}

jag får försöka koncentrera mig på minisemlorna jag håller på att baka, och se till att låta bli att oroamig

• Cornellia
    sockerslav skrev 2011-02-07 11:30:06 följande:
    Eh, varför står det "gruppvärd" på mig??
    Jag la till ett gäng som gruppvärdar så att flera tillsammans kan administrera gruppen
  • Cornellia
    M y skrev 2011-02-07 12:16:55 följande:
    Ojdå,förlåt.
    Kan du ta bort mig som "gruppvärd" tydligen kan man inte göra det på sig själv eller så hittar jag inte.
    Jag har tagit bort dig som värd nu. Jag tänkte bara att det skulle vara bra om vi var flera så att om det inte hänger på en person om det behövs fixas något.
Svar på tråden BF september 2011