She is Me skrev 2011-02-24 13:46:37 följande:
Idag har jag varit på Kub och sett det lilla grynet, som visade upp sig så fint. Blev lite rädd först när bm sa och här har vi ett barn... precis som om hon skulle säga och här är ett till.... men nej det var bara ett, och inte är det så bara

.... fick fina bilder och ett minskad risk från 1:380 till 1:2800 nånting, kommer inte håg exakt..... mer än att det är väldigt liten sannolikhet att det skulle vara något. kunde tom se de fyra kamrana i hjärtat, vilket man sällan lyckas med, å den lille låg där å guppade och drack, och man såg urinblåsan, så systemet var igång... som hon sa.... solen skiner idag, och jag med den! och allt detta på makens födelsedag, världens finaste present. Vi berättade för sonen idag, som fyller fyra.... när han såg bilderna så sa jag, ser du vad det är... JA en katt

sen sa jag att det är en bebis. Jaha, sa han var är den? jag svarade vad tror du. I mammas mage sa han och log och gick direkt fram och lade huvudet på magen. Sen sa när kommer den då?
blev flyttad från v12+0 till 12+2 så det var positivt, fast det är ju inte så säkert mått, när de är så små.....
ja babbel babbel

Härligt

Ler när jag läser ditt inlägg