BF september 2011
Jag har också moderkakan i framvägg och har bara känt nån enstaka spark 1-2 ggr i veckan (senaste 2 veckorna kanske) eller så. Går snart in i v 20.
Jag har också moderkakan i framvägg och har bara känt nån enstaka spark 1-2 ggr i veckan (senaste 2 veckorna kanske) eller så. Går snart in i v 20.
Det är så lustigt för alla jag känner som har fått barn i år eller ska få barn har fått pojkar eller vet att de väntar en pojke. Helt otroligt ju för det rör sig om ca 15 olika kompisar/släktingar! Var det nåt i luften förra året som gynnade pojkspermierna eller.... 
Annars brukar de flesta jag känner få flickor tycker jag. Alltså tidigare år har det varit så.
Stannar det av till och från eller? Annars kommer jag se ut som en flodhäst inom kort 
så klart) som kilona hamnat på så det gör inget. Benen mm är detsamma så jag känner mig inte direkt stor. Kilona kom i samma veva som magen började synas.
Kan ju tillägga att jag inte gått upp mer de senaste 4 veckorna, så det kommer nog i perioder.

Kanske ligger fettet i tuttarna då för de har ju vuxit en del
Jag har gått upp 5 kg hittills och det låter mycket tycker jag men det ser inte så tokigt ut ändå
det är inte så att jag känner mig tjockare om kroppen (eller kanske att jag lagt på mig lite mer fett just på magen). Det kan ju bero på att jag inte orkat träna lika aktivt som innan graviditeten. Nojjar mig inte så mkt över kilona man kommer gå upp för det kommer man ju kunna gå ner sen... *hoppas jag* 
Idag beställdes barnvagnen! Det blev en emmaljunga edge duo combi i tyget "grey flower" med chassit classic cryptonite. Blev även en matchande åkpåse och skötväska också. Det ingick redan fotsack och regnskydd.
Känns jätteskönt att äntligen ha den biten avklarad! Blev stressad när de sa att man måste beställa i maj för att vara säker på att den hinner komma och att tyget finns kvar.
Många fler som beställt/köpt barnvagn?