BF september 2011
Lattelover: Vilken vecka är du i då?
Lattelover: Vilken vecka är du i då?
Jennypenny: Åh Algot som är SÅ fint! Tycker det är så supersött så det skulle jag kunna tänka mig om vi får en pojke. Men tycker väl inte det passar så bra ihop med Felicia som våran dotter heter.
Vad tycker ni passar med Felicia (förutom Felix och Filippa)
Dior: Jesper, Joline, Jessica
Lattelover: STORT grattis! Din pytte är jämnstor med vad våran dotter var då hon tittade ut
Varför fick du inte föda vaginalt?
Jessi: Nästan allt det du frågar om tipsade jag om i våran andra tråd. Vet inte om du sett?
Jag har mycket övervikt men ska inte göra någon glulosbelastning iaf. Inte så länge sockret ligger bra.
Har varit hos läkare idag och kollat så att inte tappen är påverkad (pga att dottern är prematur). Den var inte påverkad alls! Sen bmbesök. V. 29+2, S/F: 29, Bltr: 115/66, Socker: 5,6, Hb: 133, Hjärtljud: 155
Nu fick jag beslutsångest
Vi har letat och letat efter en stuga att hyra i 3 nätter tillsammans med Felicias farmor och farfar. Hade precis tänkt ge upp då vi hittade en, i bengtsfors. Där är det 10-11 mil till närmsta förlossning och med tanke på erfarenheterna kring Felicias ankomst så blir jag nu nervös att vara så långt ifrån hjälp om något skulle hända. Hur hade ni gjort? Hade ni åkt till stugan?