M y skrev 2011-02-03 23:09:50 följande:
Båda mina två grav var snarlika fram till V 15, sen tillkom alla komplikationer med nr 2. Fick sjukskrivning resten av grav,specialmödravård varannan vecka och ett 20 tal UL. Förlossningen vill jag inte ens prata om "
vidöppet läge med ansiktsbjudning" AJJJJJJJJJJJJJJ,säger jag bara.Dessutom utan bedövning.
Denna gången med trean har jag mått illa (nytt för mig) ont i livmodern tidigt,extrem trötthet. Så jag vill gärna tolka allt det nya som en tjej,då jag har två pojkar sen tidigare. Men det spelar ingen som helst roll,detta är första barnet för min sambo och min sladdis som jag får ha varje dag. Saknar nämligen mina pojkar något sjukt varannan vecka då de är hos sin pappa.
Mina två graviditeter var också rätt lika, förutom att jag fick grym foglossning andra, sjukskriven från v30 och gick med kryckor, fick akupunktur osv Har ju en av varje. Denna gången har jag med mått sjukt mycket sämre, även om jag mår rätt bra nu i v10, men hade ingen morgonillamående med de andra.....Så vet i tusan vad detta blir för en liten krabat. Jag hoppas på en pojke, men tror det är en flicka med tanke på när vi sexade och ägglossning