• katzon

BF september 2011

Frelin: Tack för en bra förklaring. Det märkliga är att jag haft förvärkar i typ en vecka (såna som gör ont) vissa stunder under dagen är dom regelbundna o kommer var femte minut o håller i sig 30 sekunder.
    Förlossningen o barnmorskan säger att jag inte behöver åka in

Nu ska jag bara jobba tre dagar till o dom tre ska jag vara hyfsat still, men det är klart man blir orolig att det ska starta för tidigt.

Ps: fortfarande inget besked från FK, nu har dom iaf pratat med min chef så jag hoppas på svar nästa vecka. Jösses säger jag bara

• katzon

JAAAAA!!!!
    Beviljad GP, kan inte säga hur sjukt skönt det känns
    Två dagar kvar o jobba!

Lattelower: Vilken taskmört som inte ville visa upp sig
    Nej jag tycker inte han växt lite, det låter normalt.
    Sen är ju barn olika stora faktiskt!!!

• katzon

Lattelower: Jösses vilken dag! Vilken himla tur att du tog tag i din oro.
    Skönt att få se din lille kille röra sig där inne.
    Hoppas du bara får njuta nu av din graviditet o känna att dom har extra koll på dig så att du kan känna dig lugn.

• katzon

Ang. namn har vi haft vårat klart rätt länge
    Vi har haft Elvira som arbetsnamn under hela tiden men sen drömde jag en natt att maken kallade vår dotter för Alice.
    Så hon ska heta Alice Elvira Katharina, storebror heter Elias.

Velvet: Oroa dig inte i onödan, låt BM kolla upp allting så får du fakta på en gång hur det ligger till!
    Det är så himla lätt att stressa upp sig och bli orolig men kanske helt i onödan.
    Hoppas allt går bra!

• katzon

Velvet: Du kan ju alltid ringa o fråga, om hon inte tycker att det verkar bra kanske du behöver komma tidigare!!!

• katzon

Lattelower: STORT grattis till sonen!!!! Hoppas allting går toppen för er med allt.

• katzon

Var hos BM igår på 32 veckors koll, det såg bra ut.
    Elias var en stadig kille när han kom 4400g så jag bad att få göra ett tUL pga att jag känner att min förlossningsplan förmodligen kommer se annorlunda ut om det blir en stor bebis igen. Så nu väntar jag på remiss för det!
    För övrigt är mitt SF mått 3 cm ifrån när jag var i v.42+0 med Elias  

BT: 125/70
    SF: 31 cm
    Hb: 122
    Hjärtslag: 144

Lillagreizn: Lycka till idag, hoppas allting ser bra ut!!!!

Tesan L: Oj oj oj vilken liten sötnos hon var, det känns helt ofattbart att våra bebisar blivit så stora redan. Hoppas den i magen tänker stanna till BF den här gången då

MissMarilyn: Åh vad härligt att höra att det går framåt för er! Tänk att ni redan har er lilla tjej hos er. Kanske inte riktigt som ni hade planerat men ändå
    Blev du chockad över att hon kom så tidigt?    

-Elias 030328- -Bebis BF 110909-
  • katzon

Just det, ALLA mina bristningar (mest runt naveln) kom mina veckor över BF och jag märkte inte ens att dom kommit eftersom de flesta satt från naveln och under och där ser man ju inte direkt
    I vanliga fall ser man dom knappt men nu syns dom tydligt igen när magen blivit stor igen! 

• katzon
    Melinda och LIllagreizn: Jag känner med er båda! Hoppas verkligen karln din Melinda återfår vettet i skallen och tar hand om sin fru och blivande son.
    Du ska se Lillagreizn att det kommer bli bra i slutändan, jag förstår om du är i chock nu, Men det är nog bäst för bebis att få komma ut så att ni kan hålla koll att han mår bra!!!!!

Kram till er båda! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF september 2011