• mymy

BF september 2011

lillagreizn skrev 2011-06-09 09:15:26 följande:
    FY FAN FÖR RYGGONT & FY FAN FÖR VÄRMEN!
    Ryggontet kan jag hålla med om men inte värmen... säger istället FYYY för kramp i benen på morgonkvisten när man eg har flera timmar kvar att sova innan klockan ska ringa...:(
  • mymy

Vaknar numer på nätterna av kramp i benen... det är SÅ jobbigt och vill inte släppa riktigt så jag måste ställa mig på golvet för att få foten att slappna av... blää! 4:e barnet och har aldrig varit med om detta tidigare...

• mymy

Såg att någon skrev babypuder :) potatismjöl funkar oxå lika bra o är billigt :) ett tips bara, sen gör man som man vill. Man kan ju lägga över det i en söt burk :)

• mymy
    Thegran skrev 2011-06-12 21:33:47 följande:
    smart :) har aldrig tänkt på det själv, men nu när du säger det är det ju självklart! använde det på hästarna ibland :)
    naturligt och bra, bör ju funka minst lika bra på bebisar :)
    Det funkar precis lika bra på bebisar, har haft det till alla mina tre och ja, det funkar ypperligt...:)
  • mymy
    Thegran skrev 2011-06-12 21:36:00 följande:
    på lör åker vi ner till Ullared för två dagar shopping :) lämnar sambo och dotter hemma, och åker med föräldrarna och syster istället (och släp på bilen - såklart)

skriver inköpslista men kommer helt plötsligt inte på alls så mycket som jag trodde. hm.
    Åh så avis jag blir..:) Vill också till Ullared. Även om man ibland inte hittar nåt där så tycker jag det är roligt att åka dit och handla..:) Hoppas du hittar massor!
  • mymy
    Melinda och Melvin skrev 2011-06-12 12:25:04 följande:
    11.06.11 För evigt Hjärta så lycklig Drömmer Melvin vecka 26 oxå idag Gravid

GRATTIS till vigseln och du är fantastiskt vacker, din man är jättestilig och han ser lite nervös ut tycker jag. Sött...:)
Svar på tråden BF september 2011