Inlägg från: superlizza |Visa alla inlägg
  • superlizza

BF september 2011

Jag jobbar också 100% känns helt okej än så länge har dock lite ont i ryggen. Vad ni har kollpå bilar ja håller på och ta mitt körkort lite sent men bättre än aldrig :) har precis varit och kört halkan så bebben fick rulla runt lite och sen blir de rul imorgon hi hi

• superlizza

Betula: annars kan du ju typ göraintensivkurs fast du bokar allt själv. Mitt känns ganska långsamt när man jobbar samtidigt åker hemifrån 06 ock kommer hem typ 17 så ska de ätas osv :)

• superlizza

Ja jobbar också inom vården på gynavdelning/gynakuten på sjuksköterska. haha jag har också läckt ur brösten skitmärkligt haha!

• superlizza

Tjenare tjejer!

Jag har också haft de där sticket i vaginan eller vad man ska skriva. Pratade med vänner osm också hade haft så men att de vuxit bort i och med att grav hamnar högre upp. Kommer ju helt spontant som stickningar bara ibland.

Var också på RUL igår en liten pojke var de som var så fin så!

Hoppas alla mår bra!

• superlizza

Cornelia: Det kan även så att du har helt normala gravsymptom såsom lågt blodtryck kan göra att man känner sig yrslig och att de flimmrar, även om man har lågt hb vilket kommer i dessa veckor  kan man känna så. 

• superlizza

Cornelia: Absolut de e altid bra och göra det men tycker inte att du ska oroa dig. Jobbar på gynakuten och där kommer ju alla under vecka 22 har aldrig mött  ngn med så tidig havandeskapsförgift. men det finns säkert de också men är nog inte vanligt.

• superlizza

Glad påsk tjejer!  Hoppas att ni ska kunna hjälpa mig...Den senaste veckan så har min ryggvärk ökat väldigt mycket i graderna var och köpte ett stödbälte på MVC i tisdags men det har bara blivit värre. Nu kan jag inte böja mig ner, svårt och vända mig som jag brukar och kan inte plocka upp ngt från golvet. Gör ont liksom i korsryggen och ner o skinkorna. I natt vaknade jag säkert 7 ggr bara för att det gjorde ont men var omöjligt och hitta en ställning som inte gjorde de. Misstänker de kanske är foglossning? Är överrörlig i ryggen sen tidigare och har scolios men finns det ngt man kan göra för o lindra??

Kram Kram hoppas ni hittar många ägg i påsk :) 

• superlizza

Hej Hej!

Tack så hjärtligt, jo de finns en sån sjukgymnast kopplat till min mvc. De ökade så himla snabbt trodde liksom de skulle funka med bältet ett tag. Men ska ta och göra övningar och försöka promenera litegranna de värsta är att ja skulle ju dammsuga tvätta åka ner på stan osv...haha ja de sambon har jag redan gjort upptäckte problem vid skoknytandet :) 

Svar på tråden BF september 2011