-
Men åhh vad tråkigt!!! Förstår att det är svårt att glädjas... Kram!Nonkan82 skrev 2011-01-05 19:55:21 följande:Ikväll berättade jag för min kille att jag verkligen är gravid. Han visste ju bara senaste veckan att jag ev var det, men han hoppades på att jag inte var det. Han reagerade jättedåligt... som om han är sur och chockad... har varit helt tårögd hela kvällen och jag har försökt dra ur honom vad han tcyker känns värst med tanken på att vi får barn. Han säger bara att allt blir dåligt. Hm... mår inte så jättebra nu.... tänk om han lämnar mig efter snart 6 år tillsammans. Vi har det jättebra oftast, men just nu är det ju riktigt piss. Kan inte glädjas lika mycket åt graviditeten längre :( -
betula Ja, jag hoppas verkligen att jag har fel angående min mamma... Men jag/vi ska inte låta henne ta glädjen ifrån oss
Min man friade på nyårsafton förra året och när jag berätta att vi skulle gifta oss fick jag inget grattis..bara ett " vad ska det va bra för" Vi pratar och träffas ofta men så fort man berättar nåt som har stor betydelse för en själv så kommer en negativ kommentar!
-
Jag vill helst berätta för all på en gång.. Mannen vill vänta lite.. så jag kompromissar.. Om ett par veckor berättar vi nog för flerkatzon skrev 2011-01-05 21:11:42 följande:Jag har berättat för de flesta.. Jag har varit så pass öppen om att vi försöker bli gravida och många vet också om vår utredning och har varit nyfikna på hur det går för oss. Så det kändes inte jättekonstigt att nu berätta att man faktiskt blivit gravid!
Tänk vad många man har omkring sig om något går fel, vilket skyddsnät och förståelse av sin omgivning!!!
-
Ja, här händer verkligen massa i denna tråden! Välkomna alla nya!!
Nu är jag helt slut efter ett mysigt frukostkalas för yngsta sonen! Nu är barnen ute och leker i snön en stund och jag kommer nog att göra så lite som möjligt
Bara njuta av att va gravid!
Jag kommer att va 34 år när bebisen föds. Var 23 år när jag fick min första
-
Jag är oxå så sjukt trött sitter och halvsover med datorn i knät ... Och så mår jag lite ila på kvällarna!
Idag har vi varit och lämnat barnen hos deras pappa så nu ska jag vila mycket tills dom kommer nästa fredag igen!
Körde inom sjukhuset och skulle ta blodprover idag, va där 12.15 och självklar stänger dom kl 12.00! Så nu får jag köra in på måndag igen! Crap!
-
Ska hålla tummarna för alla som haft blödningar! Hoppas det går vägen för er!!
Jag orkar verkligen ingenting just nu.. vill bara vila! Mår lite ila hela tiden vill äta men är inte sugen på nåt.. mer än polly
Ska jobba i morgon (och 4 dagar framåt). Jag jobbar som djurskötare med kossor och grisar så det är ju ett fysiskt krävande jobb så jag lär väll va rent slut i morgon kväll om jag är så här trött efter att ha kört in lite ved!
Aja, nu är det slut gnällt
Ska tänka på allt det roliga med grav istället, som att göra namnlistor, inköpslistor och den mysiga tid som kommer!!
-
Ja, det är en del man behöver! Även om jag har 3 barn sen innan har bara sparat spjälsängen... Som är samma som jag hade när jag va litenmiqaw skrev 2011-01-08 14:14:00 följande:Sitter och skriver lite lätt på inköpslista (vågar knappt med tanke på risk för MF) men oj oj oj oj oj... Tur att Ullared finns! hahaah
Vi ska köpa lite efterhand som vi hittar vad vi vill ha. Vagn köper vi begagnad, jag vill nog ha en Emmaljunga Cerox, (ej city).
-
Jag gjorde en tråd med BF listan, lättare att hitta den och uppdatera kanske
Renni kanske vill länka i tådstart??
Länk till listan www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html
-
Fy så tråkigt!!! Beklagar verkligen!Izz skrev 2011-01-08 14:54:51 följande:Nyss hemkommen från akuten, spontant missfall... så tack och adjö för min del då :( Kommer nog hålla mig borta från forumen ett tag så det här får sjunka in... -
Oj, vad trött jag är efter att ha vatt 9 timmar hos kossorna och grisarna! Ont i svanken som tusan också!! Tur jag har sovmorgon i morgon!
Gällande namn så har vi påbörjat listor... Men jag gissar att det kommer att ändras många gånger!