BF september 2011
En del som fått tidigt här har jag förstått. Men vad skönt att det ändå verkar ha gått bra. Hoppas att din bebis får stanna lite till, lillagreizn.
Jag undrar om det är fler som mår lite illa och har svårt att äta? Jag har haft det så från och till sista veckan. I går hade jag lite mer aptit men idag är det helt omöjligt. Har mycket sammandragningar idag och en del molvärk tillsammans med det. Funderar på om det kan höra ihop med illamåendet? När jag får mycket sammandragningar kan jag inte kissa.
Tänkte bara kolla om det är någon som känner igen sig?
Illamåendet känner jag igen, kommer oftast på förmiddagen efter frukosten. Sedan försvinner den efter jag har ätit lunch. I samma tidsperiod blir jag även lätt yr och idag började det surra i fingrarna... Tycker ändå inte jag är direkt svullen. Sambon masserade nacke/ rygg det hjälpte lite iaf. Mina sd lugnade ner sig när jag gjorde det, det tog ett par dagars lugnt tempo. Sd kommer direkt som jag anstränger mig, men det gör inte ont. Däremot ska jag oftast alltid på toaletten nåar livmodern drar ihop sig, bebis trycker ordentligt på blåsan.