BF september 2011
Funderar på att skura alla golven i min stora trea.. kanske kan vara nått
usch va less man blir på att vänta in de riktiga värkarna.. inge kul o ha falska värkar 
Funderar på att skura alla golven i min stora trea.. kanske kan vara nått
usch va less man blir på att vänta in de riktiga värkarna.. inge kul o ha falska värkar 
så nu funderar jag på at göra nått rejält ^^
vinn en ängel om du gissar rätt datum!
Fattar inte varför man "drar ut" på det.. bebisen e ju trots allt klar vid vecka 37+0 - 38+0??? och om man skulle passera vecka 40 så tycker man ju att dom kan fixa det men att dom väntar yttligare.. fy fan.. jag hoppas verkligen inte jag går över tiden!!! vet en kompis som gick 14 dagar över tiden!!! hon fick ju även en hemsk förlossning med sugklocka =S AJ!!
pojken vägde 3955 g & 54 cm lång..
Nästa helg har jag ju faktiskt mitt BF ;) men hoppas på innan denna helg.. ♥ sjukt va jag längtar nu!!
På lördag går kontraktet ut bebis.. haft så sjukt onda förvärkar nu det sista så har inte orkat skriva så mkt här inne
GRATTIS iaf till alla små juveler som kommit.. fy va AVIS man blir
Men vi som väntar.. snart e det vår TUR!!!

mitt bf 24 sep.. hoppas INTE gå över det datumet 
Mitt vatten har gått så snart blir det bebis 
Melvin hade bråttom ut i söndags natt.. vattnet går ca 23.30 på söndag kväll.. förlossningen vill att jag avaktar hemma ett tag så gör det men dröjer inte länge förens jag ringer ambulansen för värkarna bli mer täta och jag har sjukt ont! har ju en bra bit in till sjukhuset så tar ca 40 min in men hade blåljusen på och regnet bara öser ner! Halvägs plockar ambulansen upp en BM om i fall att jag skulle börja föda i ambulansen.. jag skrivs in ca 02.30.. och ca 2 timmar senare föds Melvin klockan 04.38 måndagen den 19/9 =D 48 cm och 3400g :)

Tusen tack tjejer!! 
Min underbara Melvin 

Idag är det vårat BF datum men han bestämde sig för att komma 5 dagar för tidigt
Såhär glad är Melvin idag!

Bilder från min förlossning
http://karlekmedordochfoton.blogg.se/