BF september 2011
Urch såå jobbigt de är....
Tagit bort mig från lisan också ...
Vi bor i en trea i utkanten av staden m skogar och åkrar bara 5 min promenad bort. I huset finns bara 4 lägenheter och vi har en egen liten tomt m uteplats och grönsaksodling. Har 3 hundar, 2 katter och ett gäng gnagare. Stortrivs och även om vi alltid kikar efter vårt drömställe nånstans ute på landet så har vi inga planer på att flytta pga bebis.
Annars är jag bara sjukt trött idag. Sov dessutom bra hela natten, så jag tycker mst bara det känns fånigt att vara så här trött. Har sen jag gick upp o käkade frukost bara velat gå tillbaks till sängen och somna om. Nu har iaf hundarna fått sig en långpromenad (som dock inte blev så överdrivet lång) och snart skall jag väl laga middag. Men sen, sen tror jag att jag skall sova en timme faktiskt! (det gjorde jag igår med!)
Vi har berättat för särföräldrarna (som vart överlyckliga), min lillasyster och hennes man (som är de som vetat om att vi försöker), samt en kompis till mig. Tycker det är skitsvårt att hålla tyst om det, så jag vågar knappt träffa eller prata m folk just nu :P
Hur gamla är ni?
Själv är jag född -82 och hinner fylla 29 innan liten skall titta ut. Sambon är 4 år äldre och bör hinna fylla sina 33 innan liten kommer. Vårt första barn som sagt :)

Jag tycker tiden går skitlångsamt! Kan kolla på min graviditetskalender säkert 10 gånger per dag och sucka lite över att vi inte kommit längre än sist jag kollade :D Imorgon är det iaf "bara" en vecka kvar tills vi skall till BM, alltid något. Och innan dess tror jag att jag skall berätta för mina föräldrar, samt sista systern som inte vet nåt än. Får sprida ut det på olika dagar, så går nog den här vecka skapligt fort iaf :P
Nonkan82; du skall se att när han hör det lilla hjärtljudet av SIN bebis så smälter även din kille och blir så redo man nu kan vara på en sån här omvälvande förändring. :) Han har ju typ 8 månader på sig att vänja sig vid tanken med :)
Jag äter oxå vitamintabletter och kommer så fortsätta hela graviditeten, men jag äter ganska så dåligt i vanliga fall med och nu idag har illamåendet slått till vilket ju knappast gör det bättre.