BF september 2011

(och ja, jag skrev ett inlägg om det)
Stort grattis till er :P

Japp, då var nästa steg ett faktum - mammabyxorna är inhandlade! 
Gick in i v.10 idag (9+0) men står snart inte uuut med trycket på magen av mina vanliga byxor.
Funderar på att göra ett privat VUL, så att det värsta oron kan dämpas lite.
Hehe, får höra av min sambo var och varannan dag att jag går runt i en "bubbla".
Kan tänka mig att det beror på att jag är väldigt trött och har slut på energi i kroppen..
Nu har jag precis lagt till två bilder (v.6 & v.10) i magtråden för BF sep -11 
Är det några fler här som också har gjort det ? :)
hehe, "magbildstråden" ska det ju stå xD
Har fått tid för UL på onsdag nästa vecka och på torsdag ska vi till BM för andra gången och ta blodprov och grejer.
Hoppas så innerligt på att få se ett pickande hjärta... Är idag i v.11 (10+1).
Kan någon berätta vad förkortningen: ma är för något?
Huvudet nere till höger och rumpan uppe till vänster. Men viktigast av allt - det pickande hjärtat! 
Ren och skär lycka :D
Såg att det var fler som lagt in bilder, riktigt kul att se :)

Är degusarna lätta att få handtama? :)
Det är så många som skriver om sprattlande små bebisar,
men när jag var på VUL så låg h*n helt stilla.
Logiskt så förstår jag ju att den lill* också måste vila, fast det hade ju
varit så mysigt att få se lite rörelse...
Hallå hallå.
Jag inte varit så aktiv här inne på ett tag.. Mycket föreläsningar och snart tenta. Huahua!
Nu kan jag känna kanten på livmodern varje morgon, den är precis under naveln och jag är i v.16.
Till saken... För några dagar sen så hade jag en markant "bula" på vänster sida, morgonen efter
var den på höger och imorse var den på vänster igen?
Är det några fler som har så?
Och varför är det så tror ni?
Jag har ytterligare en fundering också.. Förutom sprattel, bubblor och pirr, kan man känna bebisen
på andra sätt? Typ som att det ilar till lite i livmodern, på samma ställe flera gånger under någon minut ?!
Tror inte att jag kan förklara på annat sätt :)
Hoppas att Ni mår bra och njuter av era graviditeter 
Lyssnade på lillens hjärtslag för en stund sen 
Vilken lättnad och höra att bebis faktiskt fortfarande lever där inne :)
Nu var det evigheter sen jag kikade in här. Var beräknad till 10/9, men vi fick en augustibebis istället. Den 29/8 kikade vår lilla pojke ut, så han blev 4 veckor igår :)
Jag har inte läst längre bak i tråden, men är det någon speciellt tråd för bebisbilder, eller lägger vi in dom bilderna här? :)