BF september 2011
Det här är bland det värsta jag varit med om, 1. sluta röka vilket är en pärs i sig. 2. graviditetshormoner som gör att man är trötter. 3. slutat dricka kaffe också eftersom jag tycker det smakar urk.
Snacka om detox!!!
Men!!! vad händer!
Imorse fick jag kämpa som ett djur för att få på mej jeansen. (visst de har alltid varit tajta, men det här var ju skrattretande)
Vet inte om det beror på all julmat eller på bäbis ;)
Kanse en kombiantion
kul att läsa ikapp lite när man varit borta över helgen.
Vi har varit i sthlm (bor ca 80 mil norrut), svårt att inte passa på att köpa lite mamma/bäbisgrejer när man ändå är där
.
Min man var in på PoP när jag var på Gina och köpte en liten sprakdräkt på rea. Den var randig i rosa, gult och lila :)
Han är helt övertygad att det är en tjej!
Vi fantiserar lite fram och tillbaka om hur det blir när bäbis kommer, vi bollar namn, har tusen tjejnamn men inte ett enda killnamn. Så jag hoppas att makens magkänsla stämmer.
Min pappa har skäktforskat så jag tänkte kolla i det registret och se om vi har några fina namn i släkten
.
I övrigt så känner jag mej helt ogravid. Tog ett test i morse, strecket kom fram innan stickans ens sugit upp färdigt. En minut senare så var strecket starkare än kontrollstrecket. Så nog är man gravid alltid.
Tacksam att jag slipper må dåligt, men lite nojjig över det ändå.
Jaha, nu är man i vecka 6 :)
Fortfarande känner jag inte av grav alls, mår inte illa, brösten är lika små och tomma som alltid, lite trött är jag, men inte mer än vanligt vid den här tiden på året.
Den enda skillnaden jag märker är att jag är så kåt. VIll ju ha sex minst tre gånger om dagen. Men det orkar visst inte maken med. Han tycker att två får räcka, haha
Nån annan som märkt en förändring i sexlusten?

På tal om sushi som diskuterades för några dagar sedan, så blev jag så sugen att jag nu har gjort drygt 40 bitar som vi (jag, maken och dottern) ska gå lös på
.
ha en trevlig fredagkväll allihop.
Här säger dom inte vilket kön det är vid rul. Vill man veta får man köra 15 mil till närmsta privatklinik för att få reda på könet.
Jag vill absolut veta och min man vill absolut inte veta.... ;)
Så jag tänker ta med mej bästa kompisen och sen försöka att inte avslöja för gubben.