• Renni

BF september 2011

Vi har berättat för våra familjer. Även att det är tidigt så kändes det bra.
    Vi fick ju missfall i Oktober och då hade vi berättat för dem också att vi skulle ha få ett syskon.
    Men sen blev det ju missfall tyvärr... Men då var det "skönt" att känna att dem visste om det.
    Men behöver få stöd & någon att prata med när sånt där händer.
    Men sen har vi ju väldigt bra kontakt med våra familjer också.

Men våra vänner får snällt vänta ett tag till innan dem får reda på något =)
    Men visst är det svårt att hålla sig?!
    Man vill ju berätta för alla ... haha..

En fråga till er kära vänner.

Äter ni folsyra?
    Har ni gjort det innan ni blev gravida då också? eller började ni nu när ni fick ett plus?
    Jag tänkte börja äta folsyra från o med idag... tror ni att det är okej??

Jag minns när vi väntade dottern. Då skulle man äta folsyra fram till vecka 12... gärna längre=)

• Renni
    N e m i skrev 2010-12-30 11:17:11 följande:
    Hej allihop!

Plussade för 3 dagar sedan. Har BF 4 september, samma dag som min son fyller 3år! Har senaste halvåret haft ett MF och ett MA. Så nu känns det lite läskigt att vara gravid igen!

Grattis till er alla!

{#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

28 aug Elink84 (första barnet)
    1 sep  Cornellia  (första barnet)
    1 sep  Dea          (andra barnet)
    1 sep Nasj          (andra barnet)
    2 sep wanted      (första barnet)
    3 sep  Rozensliv (andra barnet)
    3 sep Sockerslav (andra barnet)
    3 sep Joel4ever (första barnet)
    4 sep Flisan79 (tredje barnet)
    4 sep Svalan8 (första barnet)
    4 sep k03san (första barnet)
    4 sep Kurbits (andra barnet)
    4 sep N e m i  (andra barnet)
    5 sep Misami (tredje barnet)
    6 sep  Renni  (andra barnet)
    6 sep  Givinglife  (andra barnet)
    7 sep She is Me (tredje barnet)
    7 sep cicci89 (andra barnet)
    8 sep  Miniapa  (andra barnet)
    9 sep Nonkan82 (första barnet)
    12 sep hanna elise (andra barnet)
    Välkommen hit =).... Haha... vilken tajming, samma datum som eran son. Vad roligt!
  • Renni

Oh gud så trött jag är..... jag måste egentligen städa huset nu när dottern sover. Imon ska vi har massa gäster här hemma. Men jag orkar inte det... Mår lite småilla hela tiden...

Men det är väl bara till att ta tjuren i hornen :D
    Är ändå glad över att jag känner mig gravid.. hehe...

• Renni
    Vi kommer inte ta reda på barnets kön.
    Det är så otroligt spännande när man inte vet =).... en väldigt speciell & underbar känsla.
    Vi gjorde inte det med dottern heller.
  • Renni
    Cornellia skrev 2010-12-30 15:47:17 följande:
    Renni skrev 2010-12-30 15:14:28 följande:
    Vi kommer inte ta reda på barnets kön.
    Det är så otroligt spännande när man inte vet =).... en väldigt speciell & underbar känsla.
    Vi gjorde inte det med dottern heller.
    Jag tror ju att känslan efter förlossning är helt underbar och superspännande även om man vet könet....
    Absolut kommer det bli det =))) Självklart... Finns ju ingenting i världen som slår den stunden i livet!!

Vi kan inte heller ta reda på könet i vårat län. I så fall får vi åka långt för att göra det.. vilket jag ej vill göra för att ta reda på könet.
    Cat skrev 2010-12-30 16:42:45 följande:
    Hej!
    Letade efter en tråd för oss som väntar barn i september, men hittade ingen. Gjorde därför en egen, men här är det ju full fart redan så jag hoppar gärna in här! Ser att Cornelia är här också! Och Flisan, som gjort typ alla av mina toppenbra julklappsrim i år!!
    Välkommen =) vad roligt!

Vi börja bli en hel flock nu tjejjer.. Vad kul detta ska bli att få följas åt dessa LÅNGA månader =)
  • Renni

Jag har inte så jätte mycket växtvärk längre.. O inte kissar jag så ofta heller?! Ska jag vara orolig ?

• Renni

Beklagar dina missfall...

Till mig sa läkarna att det bästa är att göra ultraljud i vecka 7-8. För då kan man se rätt så bra. Vecka 5 är nog lite tidigt ännu!? Så jag ska ringa o boka tid för det nu eftersom jag fick missfall i oktober. Så jag hoppas att håller vad dem lovar! För visst skulle det vara så otroligt skönt att få se att allting ser bra ut. För oron är jätte stor nu.

Hoppas verkligen att de små hjärtegrynen får bo kvar i nio månader nu!

Svar på tråden BF september 2011