OoOoO skrev 2011-08-26 09:30:13 följande:
Nej vad läskigt, nu blir jag ju alldeles nojig, har fått för mig att det kommer börja med vattenavgång, denna gång som med första, andra är född i segerhuva. Båda var fixerade.
Har ju visserligen ganska långt till bf, men konstigt att min bm inte ens nämnt det. Ska inte dit förrän 8/9 nästa gång.
Försök att inte tänka för mycket på det (lättare sagt än gjort, det är typ det enda jag själv nojar över) Jag vet inte hur pass vanligt det är, jag känner ingen som varit med om samma. Två av mina tre förlossningar gick vattnet spontant. Jag har en känsla av ett det kommer att gör det denna gången också.. Men jag hoppas att det inte gör det!
Nu får jag snart slita mig här ifrån och hoppa in i duschen! Ska hämta barnen kl 13! En hel vecka sen jag träffade dom! å nu kan bebis vänta en vecka till dom är hos sin pappa igen
Denna vecka har vi lite roliga grejer vi ska gör så tiden går nog rätt fort! I morgon ska vi se Bilar 2 på bio... undra hur det ska gå med en 5½ åring som har vansinnigt mycket spring i benen! Filmen är ju nästan 2 timmar lång! Nån som har sett den??
Och nästa fredag innan jag ska lämna dom så ska vi gå på cirkus!