BF september 2011
RonjaLi skrev 2011-01-04 16:32:18 följande:
Här boas det för fullt
Någon mer?
Åkte iväg till Flügger idag och köpte allt jag behövde för att fixa klart sonens rum som jag båbörjade i höstas.
Det har legat lite på is men nu är det dags att fixa klart det innan jag blir för tjock och orkeslös
Har ju ett till rum att fixa sen också: bebisens rum

Haha, min sambo är den som fått igång boa-genen, hon har vänt upp och ned på hela vardagsrummet för att måla och fixa i veckan... Barnrummet är redan klart, eller alltså, det är målat och fixat i vitt och rött men inte "barninrett" förstås, det kommer när barnet kommer
Vad gäller oron och symtom som kommer och går... Ni har alla så rätt när ni säger att
det är onödigt att oroa sig!!!! Oavsett hur jag tänker nu så blir jag ju förstås ledsen om det inte blir någon bebis... bättre att ta ut lycka i förskott än sorg

Brösten är för övrigt ömmare nu igen... och min sambo har påmint mig om att jag sedan förra veckan haft mindre ont på morgnarna och att de svullnar upp mer på kvällen. Jag har dessutom mer illamående på eftermiddagen/kvällen, huvudvärken sätter in framåt kvällen och på förmiddagen mår jag ganska bra, förutom att jag inte vill ha frukost... Så, nu ska jag lägga ner.
Och inte testa med fler test!!!