BF september 2011
Vi har valt tjejnamn, både för och mellannamn. Så om det blir en kille, vilket jag känner på mig att det kommer bli, så har vi lite svårare... ;)
Om det blir en tjej så har vi dessa förslag: Noelle, Valentina, Judit, Lily, Bianca, Elise, Iris eller Ines.
Och om det blir en kille (vilket jag tror!) så har vi: Bastian, Fabian eller Albert.
Jag fick ju 1:20 000 på alla testerna. Kan ju lägga till att jag inte röker heller.
ska göra RUL när jag är i v. 19+0, är detta sent tycker ni?
är i v. 15 nu och kan inte direkt säga att jag känner bebben... har inga barn sedan tidigare,
behöver jag vara orolig? :(
Den senaste veckan så har jag uppmärksammat... någonting, haha.
Dock är jag osäker på vad det är för någonting som känns. Det känns inte som vare sig luftbubblor, sparkar eller fiskar.
Går in i v. 16 idag och har inga barn sedan tidigare.
Någon som känner igen sig?
Velvet: Jag känner av något liknande, kan ärligt inte säga att det är liten som rör sig därinne även om jag tror det! Jag känner mest att det är något som rör sig. Många andra talar bl.a. om fladder. Jag känner bara att det rör sig. Har även när jag ligger ner känt en liten bula på höger sida av livmodern och lägger jag handen där försvinner den efter en stund... hmm..