Inlägg från: skomakarfrun |Visa alla inlägg
  • skomakarfrun

BF september 2011

malar87 skrev 2011-02-03 21:10:27 följande:
    Jag försökte hitta en i kväll men fanns tyvärr inte hoppas på fynd i morgon när jag drar till apoteket å skaffar ngt för illamåendet
    jag åt smörgåstårta i lördags, eller ja det kallades räkbomb men var en smörgåstårta i bakelseformat. MUMS!
    lilla ärtan, stanna där du är
  • skomakarfrun

har fått ett nytt symptom så här på kvällskvisten, halsbränna... =(

någon som har tips på vad man ska göra åt det? får väl handla nått på apoteket imorgon och försöka stå ut tills dess.. har aldrig haft det förut och det är faktiskt lite obehagligt/oväntat

• skomakarfrun
    Flisan79 skrev 2011-02-03 21:50:48 följande:
    Men hallå tjejer. Dissar ni mig helt eller? Inte ett enda grattis på bröllopsdagen....nu blir jag lite purken minsan Obestämd

(och ja, jag skrev ett inlägg om det)
    jag har helt missat det, grattis Hjärta till kärleken
  • skomakarfrun

har svämmar det också av hormoner, men de gör mig inte ledsen bara jävligt förbannad. Skäller ut folk toll höger och vänster för att allt för sent inse vad jag håller på med och så måste jag be om ursäkt. Stackars stackars sambo som om han inte utstått tillräckligt.

Men det lugnar ner sig snart hoppas jag. Annars så har mina symptom börjar gett med sig, lite tidigt tycker jag är i v 8+4 nu.
    Men brösten ömmar och jag vet inte om jag mår illa längre för jag har på mig seabanden hela dagarna. Det är bara de att jag kan äta vad jag vill nu, och det är mycket skönt!

Ska ringa BM imorgon och boka till för provtagning till nästa vecka ändå, då är jag i v 11 men enligt BM v 12 för hon räknar inte på samma sätt som jag. Då ska vi även boka tid för RUL, superspännande.

• skomakarfrun

nu börjar mina symptom mattas av, jag kan äta vad jag vill och illamåendet är som borta. Är inte lika svullen längre på kvällen.

Mitt humör är däremot inte att leka med och brösten gör fortfarande ont.

Är i v 8+5 och tycker kanske det är lite tidigt att symptomen redan nu börjar plana ut, men räknar med att det är spökveckor på gång och inte MF. Enligt sista mensens första dag är jag i v 9+5, men jag är rätt säker på när jag hade ÄL därför räknar jag en vecka kortare än BM, kanske har BM rätt och jag är längre gången än vad jag tror. Återstår att se i början av April när det är dags för RUL =)

• skomakarfrun

Jag har ont i korsryggen både efter jag stått upp länge och om jag rört på mig lite extra. Alltså ont i skelettet, fan om det är foglossning eller tecken på kommande foglossning. Någon som vet om det kan vara så? Går in i v 10 imorgon..

• skomakarfrun

Nu blir jag så trött på det här, jag vet att man inte ska klaga men jag gör det ändå! Under några dagar har jag börjat mått bättre, har kunnat äta vad jag vill osv men i går kändes det som om jag var tillbaka någon vecka i tiden.
    Jag fick inte i mig någon mat och var så trött att jag somnade mitt på dagen, på kvällen kom illamåendet. Usch! Jag är så dålig på att må dåligt. Vill bara ligga hemma och bli ompysslad...

• skomakarfrun
    katzon skrev 2011-02-10 18:21:53 följande:
    Jag måste fråga er en sak.. en ganska genant fråga Skäms
    Alltså, jag och mannen har låtit bli att sexa på rätt många veckor nu, dels för att jag bara är trött och dels för att jag fick så sjukt ont i livmodern vid orgasm.
    Nu har jag, flera nätter i rad, drömt nåt sexigt som jag inte kommer ihåg för jag vaknar av att jag får orgasm.. och det kan vara flera gånger per natt Förvånad
    Känns ju lagom skumt! Men det värsta är att jag får skitont i livmodern, idag släppte det inte förrän framåt lunch.
    Är det farligt månntro? Och ska man låta bli att sexa eftersom det gör så ont? Man börjar ju ändå bli lite sugen på mannen Tungan ute
    men guuuud exakt samma för mig, jag får inte ont iofs men drömmer världens sexdrömmar.. lesbiska dessutom, jag som aldrig haft något lesbisk upplevelse i hela mitt liv (förutom fyllekyssar)
    men drömmarna har liksom känts fel och i natt som var kom det en kille med i drömmen. Jake Gyllenhaal (som jag såg på bio igår, Love and other drugs) MY GOD ville inte sluta drömma
    Valde att snooza en 1.5 h i morse bara för att få lite mer het Jake-sex, min "flickvän" var inte glad i drömmen. Jag var gravid i drömmen också, hade tydligen blivit det av nån onenightare...
    jaja spännande att se vad som händer inatt.. hoppas att Jake besöker mig igen..
  • skomakarfrun

nu har jag börjar berätta för fler och fler, det slinker ur mig bara. Har en bra känsla att det kommer gå bra. Men gud vad jag är avundsjuk på er som går in i v 12 nu...
    själv har man några veckor kvar tills dess, när börjar den säkra perioden förresten? 11+0 eller 12+0 eller 13+0?

Svar på tråden BF september 2011