BF september 2011
Är det nån mer än jag som får äcklig smak i munnen efter ha ätit?
jag brukar inte tugga tuggummi men är tvungen för att få bort den äckliga smaken.
jag känner av livmodern varje dag att det molar.
jag är i v14, men kan ännu inte känna den med händerna.
Går in i v16 idag och känner av ligamenten ganska mycket.
Vårat RUL är inte förrän om 3veckor och 1 dag, så först ser jag fram emot påsk. Det skall bli så härligt att vara ledig i 5 dagar!
Jag var på Baby & Barnmässan igår i Göteborg. Jag hade väl inte tänkt köpa något speciellt utan bara få inspiration men det fanns en väldigt bra försäljare med ett bra mässpris så det slutade med att vi köpte en duokombivagn, vilket är det första vi köpt till bebis.
Grattis till alla er som har gjort RUL, jag har fortfarande ett tag kvar (27april)
Jag tror att jag känt av parveln när jag har legar ner men vet inte säkert.
v20(19+0) idag, imorgon är det äntligen min tur att få gå på RUL, det har kännts så avlägset men nu är det snart dags.
Igår när jag lade mig höll jag på att få ett bryt, jag tycker knappt inte att jag känner av bebis, bara nån enstaka gång och då blev jag orolig för vad jag skulle se på RULet.

Trivsamma förändringar: Vad skönt med ett positivt svar.
Idag var vi på RUL, det var en sprattlig krabat. Jag kunde inte se vad det var för kön på bebisen och när vi skulle ta kort vill den inte vända sig så jag har ett kort på ryggen och bakhuvudet :)
Jag blev tillbakaflyttad tre dagar så nytt BF blir 22september och min moder tror bestämt att den kommer på hennes födelsedag den 21e.
Var hos BM i måndags och vi kommer inte heller få gå på föräldragrupp förrän i augusti pga av semester.
!!!Jag blev rekommenderad Omeprazol (receptfritt) för halsbränna av min Bm, och det har hjälpt väldigt bra, så jag bad att få det på recept.
Men det är ingen medicin man tar vid akutbehov utan en tablett(20mg) om dagen.