BF september 2011
Världens vackraste mirakel bebis.
!!!
!!!fick äntligen till baka alla uppgifer om inkomst av lönetanten idag så ska ner och få arbetsgivaren å fylla i GP papprena.. Tycker dock det är jätte svårt att veta vad man ska skriva.. Jobbar som USKA på ett demensboende.. .
Tack tjejer! För all hjälp med hur man ska skriva känner mig alldeles vilsen haha...
Vill ju inte behöva ta ut FP i förskott.. men jobbar både kväll dag och natt å lönecentrum har skrivit ut så utförligt som möjligt med så bara hålla tummarna!
IdaElin: SKönt att höra att det ser bra ut!
hejsanhoppsan!
Skatill läkaren idag och hoppas på en sjukskrivning har så sjukt ont i svanskota/fogar just nu trodde jag skulle slippa. Men har varit hemma från jobbet 3 dgr å inte blir det ngt bättre:/ Får väll se vad doktorn säger förstår dock inte hur jag sklle kunna jobba som det är nu..
Usch nu gnäller jag på sorry! Men skönt å få skriva av sig...
She Is Me: Stackare hoppas det går bra för dig! Samma här fanns ingen läkare på Mvc så hoppas allmän läkarna har koll d med...
Lite trisst dock då jag som vikarie äntligen haft turen att komma till ett boende jag verkligen trivs på...
hej tjejer!
Hoppas ni haft en bra helg...
Måste bara fråga ngn mer än jag som börjat spy igen ?
Klarar verkligen inga lukter alls..

Alla papper inskickade angående GP nu iaf, bättre sent än aldrig..
SÅ otroligt irriterad på familjeläkaren som sa att han inte fick sjukskriva mig mer än en vecka utan att det var mvc uppgift, sen när jag prata med min BM idag var det inte alls så så ska till sjukgymnast på onsdag och förmodlgen tillbax till läkaren på måndag:/
Hej!
Måste få gnälla av mig lite..
VAr hos sjukgymnasten idag och fick konstaterat foglossning.
Ringde då min arbetsgivare för att tala om hur det gick och vad som sas varpå jag får höra.
Att de inte kan ta hänsyn till detta och attjag gärna får höra av mig efter grav/mammaledighet om jag vill återgå.
Så detta innebär att om inte jag får en läkare att gå med på att sjukskriva mig har jag ingen inkomst fram till BF.
Blir så trött på detta.. skall man inte kunna få må något sånär bra å få lite stöd när de bara är 1 månad kvar till GP?
ursäkta för detta gnälliga inlägg... !