BF september 2011
Jag skriver ifrån min iphone o varje gång jag skrivet något så kommer inte all text med. Min svar blir nog lite konstiga att läsa. Någon mer med samma problem!?
Jag skriver ifrån min iphone o varje gång jag skrivet något så kommer inte all text med. Min svar blir nog lite konstiga att läsa. Någon mer med samma problem!?
5+1 idag för mig.... Vissa tidpunkter på dygnet känner jag av både molvärk & ont i brösten. Och då tänker jag att "ja, men jag har ju visst symtom" men sen försvinner dem och då blir man nojjig igen.
Men varför?
Jag har ju en kompis som inte kände NÅGOT alls att hon var gravid. Inte ens trötthet i början.
Hon mådde till och med bättre än innan hon var gravid. Så varför vara orolig egentligen?
11 dgr kvar till vårat VUL. Och vad jag längtar dit nu... Jag drömmer till o med om det =)))
Ja visst ;) ...
Håller tummarna för att allt är som det ska... Åk in imon o kolla upp det med vul.
Styrkekramar
Fler än jag som är jätte svullna på magen så här på kvällarna? Lite jobbigt då man försöker dölja graviditeten!
Jag kollade in en gammal almanacka innan på min förra graviditet. ( som dock slutade i missfall)
och då mådde jag inte illa förens 6+0 ungefär. Och nu känner jag att jag får mer & mer symtom för varje dag som går.
Och det ska väl vara goda tecken =)
Jag har börjat bli så sjukt jäkla hungrig.... Skulle kunna äta som en stor karl.
Det är inte likt mig som annars är rätt så liten i maten...
Sen har jag börjat bli jätte sugen på pizza... och jag som annars är en sund människa som helst inte äter så skräpmat.
Men ack så man förändras i en graviditet =))
Jag kommer väl väga 150 kg i september....
Hihi.... ja det är väl så =) bara så nojig efter min mardröm....