• malar87

BF september 2011

Här har jag inföskaffat tabletter mot illamåendet. Kan ju säga att jag mår någorlunda bra men när dom slutat hjälpa då kmr illa måendet ucsh. Å tröttheten ska vi inte tala om behöver vila varje dag för att orka å jag vet inte hur jag ska kunna göra de på jobbet hehe... Min sambo jobbar kväll nu i 12 veckor så här sköter man matlagning på kvällarna å har ju ingen lust utan blir äcklad men jag måste mitt lilla <3 behöver ju mat efter dagis

• malar87

Jag satt förut å funderade på hur jag ska berätta för mamma å pappa och även svärmor och svärfar. Fundera på att ge en ram där 2 kort får plats ett med dottern och ett med en liten lapp. Eller ge iaf mamma å svärmor en såndär tratt BM använder ibland.

• malar87

Idag går jag in i v 8 (7+0) På torsdag nästa vecka så ska jag till BM yey ska bli kul.

• malar87

Mår as dåligt inget hjälper här.. Men fick i mig ugnspankaka och de va väldigt gott :D Annars är matlusten ngn annanstans inte hos mig iaf. Va hos tandläkaren och de visade sig att jag får dra ut en tand nästa fredag inget jag längtar efter tur jag ska till BM på torsdag :D

• malar87

sitter å kollar på sveriges värsta bilförare :D Men en sak stör mig tvillning paret som är med har ngn av dom varit med i tv förut tkr jag känner igen den ena men får inye hop de

• malar87
    MuM2girls skrev 2011-02-10 20:55:35 följande:
    en av de var med i färjan, då de hade gjort ett data program med hur båten skulle gå osv, sedan skullle de ju vinka till kameran som fannas i mariehamn så kompisarna på nätet kunde se de.
    Just de så va de :D
  • malar87

Vet inte va jag ska ta mig till mår så jäkla illa å inget hjälper och jag vägrar kräkas

• malar87

Jag drömmer inte mkt om grav men om mig själv är så jäkla törstig hela tiden och så drömmer jag om de så jag nästan kvävs vaknar flera ggr per Natt.

Jag har ett dilemma ska dra ut en tand på freda skit tidigt på morgonen men jag vet inte om jag fixar de när jag mår så jäkla illa.

Svar på tråden BF september 2011