Inlägg från: She is Me |Visa alla inlägg
  • She is Me

BF september 2011

systertillknorr skrev 2011-01-12 14:50:52 följande:
    Ja precisGlad därför kommer jag nog låta bli det helt nu, har nog ändå ätit lite för mycket när jag varit som tokigast...
    Men fan va sugen man blir på sushi! Vill ha nunununu! Hehehehe sambon har också börjat få cravings för sushiFlört
    åh! jag vill me ha!!! kanske ska prova att göra egen Drömmer nöden har ingen lag Tungan ute
    Google is my friend ♥
  • She is Me

Fryser som en tok. Har varit så de senaste dagarna, så där som om man inte kan få upp värmen eller när man har feberfrossa.

• She is Me
    Miniapa skrev 2011-01-14 09:18:01 följande:
    Då är man inne i v 7 (6+1) och känner fortfarande inget mer än lite trötthet. Men magen har hoppat ut ett steg till så nu måste jag berätta för chefen. Vill att han ska få reda på det först innan de andra men som det är nu får jag dra in magen när jag möter någon :) Skulle gjort det i veckan men han var inte på plats så mycket.

Nu är det mindre än en vecka kvar till läkarbesök med VUL och inskrivning hos BM. Jag lääängtar så! Har en liten önskan om att det skulle vara två där inne...men det återstår att se. Annars får det kanske bli en till lite senare men sambon tycker att han åldras så att det hade varit bättre om det var två nu direkt, haha. Han är 35 år nu och det är vårt andra som är på G så jag tycker inte att det är någon fara än.
    Det är jag med,( 6+1) men har BF 7/9 hur funkar det ? Du har BF 8/9 va?
    Google is my friend ♥
  • She is Me
    Miniapa skrev 2011-01-14 09:30:16 följande:
    Jag har BF 7/9 enligt FL men enligt niomanader.se har jag BF 8/9. Kollade där och skrev in mig och sen såg jag att det blev ett annat datum här men orkade inte ändra :) Det blir kanske ändrat efter RUL och då ändrar jag här med.
    aha... ja bebisen kommer ju ut när den är färdig ändå... har ju fått mina barn långt innan BF ändå
    Google is my friend ♥
  • She is Me

På tisdag nästa vecka ska jag, känner mig helt plötsligt så lugn.... hoppas att det är ett bra tecken. Mår ju illa så man blir ju på mind titt som tätt.  Fast det går bättre än väntat att jobba. Funderar på när jag ska berätta på jobbet... har ju ett vik till siste augusti,,,, och jag får lov att söka HP så jag vet inte riktigt hur länge jag kan vänta. Förra gången berättade jag i v14 det gick inte att dölja då, och det var ett anna jobb, och jag var inte lika tjuuck som jag är nu    Hoppas på att kunna vänta till efter KUB resultatet iaf.

Google is my friend ♥
  • She is Me

Jag har läst att missfallsrisken minskar om man ser att hjärtat slår i v7+ samtidigt läser jag att missfallsrisken är störst vecka 9-12  fast det hadlar kanske om två olika saker, v7 har fostret  klarat ett stort steg att få igång hjärtat vid v 10 så startar moderkakan för att ta över blodtillförsel från gulkroppen och det är ju ingen helt enkel process...
    jag tycker att det där med att se hjärtat i v7+ bara skulle invagga en i falsk trygghet, och göra mig mer bestört om det hände något.

Google is my friend ♥
  • She is Me

Välkommen i gasklubben Rubin ;)

Vad gott ni ska äta! Jag vill med ha sushi... Vi ska ha köttgryta med massor av rödvin. Det är tur den ska koka i 11/2 timme... Den är så god, det är det närmsta man kommer a vin. Förra gången var jag sjukt rödvinssugen och öl, tur att den alkoholfria ölen är så god.

• She is Me

Vi kommer inte ta reda på könet. Inget arbetsnamn än. Åh huvudvärken har inte kommit än, peppar peppar, finns inga medel mer än tålamod som hjälper :)

Svar på tråden BF september 2011