• melwin11

BF september 2011

Iryelle skrev 2011-06-01 11:54:18 följande:
    Nej fy sjutton vad jobbigt! Men kan du inte jobba så borde ju läkarna kunna sjukskriva dig från arbetet. Var också väldigt orolig för att hamna i den situationen och mista det SGI jag har nu för det påverkar ju en så länge efteråt. Det känns på något sätt som att man blir straffad trots att man skött sig. Man får hoppas på det bästa men det är inte heller så lätt.
    jo lite drygt är det allt..
    drömmen är ju inte riktigt att låta sambon få ett "jo men hjärtat du får typ försörja mig" i bröllopspresent:/

Har fått en tid på tisdag så hoppas min nya läkare är bra och förstår mig...
    Aldrig träffat henne innan...

hoppas allt är bra med dig!
  • melwin11
    Iryelle skrev 2011-06-01 13:11:16 följande:
    melwin11 skrev 2011-06-01 12:37:25 följande:
    jo lite drygt är det allt..
    drömmen är ju inte riktigt att låta sambon få ett "jo men hjärtat du får typ försörja mig" i bröllopspresent:/

Har fått en tid på tisdag så hoppas min nya läkare är bra och förstår mig...
    Aldrig träffat henne innan...

hoppas allt är bra med dig!
    Nej det ligger ju lite långt ifrån vad man drömmer om. Men annars så har du ju morgongåvan fixad då Flört

Mig är det bra med, första dagen idag, sedan min förkylning satte in, då mina ben inte är som gele när jag ställer mig upp så jag är nästan lite lycklig. Kunde t.o.m. ta ut hundarna i trädgården idag så nästa vecka behöver inte min sambo åka hem på lunchen vilket ju blir en stor avlastning för honom. Man får vara glad att man har en kille som gärna hjälper till och inte klagar när man ber om saker höger och vänster. Ibland undrar jag om jag borde underlätta för honom och bo hos mamma en vecka Skrattande
    haha inte tänkt på det innan, men det är ju verkligen inget han förväntat sigFlört

Ja det där med att bo hos mamma vore en ide... tror dock vi skulle bli saknade ganska mycket ändå, d e tur de finns karlar som ställer upp hade verkligen inte vela gå igenom detta själv!

Skönt att det är på bättringsvägen och du orkar med hundarna!Glad
  • melwin11
    She is Me skrev 2011-06-06 22:17:24 följande:
    Ja å hur snygg är man i stödsrumpor???? Gör så himla ont när fötterna svullnar så det är ju ett måste. Funderar på att köpa några färgglada men är de varma? Jag har vanliga i nylon och de är faktiskt relativt svala. Ska äntligen till läkaren i morgon och hoppas på sjukskrivning, fogarna är inte mina vänner just nu. Hur länge har ni andra blibit sjukskrivna? Här har de som regel som längst till v37-38 nånstans.
    jag var hos läkaren i dag och hon sjukskrev en månad i taget då FK är lit känsliga för längre perioder tydligen...
    Hoppas det går bra för dig!
  • melwin11

usch vet inte om d e fogarna som spökar men har riktigt ont i höftbenen hoppas d släpper med Alvedon. ngn som känner igen sig? blir lite små orolig då man inte vet.. förlåt för gnäll inlägg!

• melwin11

Anna4 tack för svaret! obehagligt när man inte vet, hoppas de släpper lite snart isf kommer ej upp ur sängen :/ hoppas d e bra med er andra!

• melwin11

kan inte använda fästing halsband på min lilla tjej hon får stora röda utslag å kliar sig nå helt otroligt, har dock haft tur då hon e kort hårig å sluppit fästingar... har hört att bärnstens halsbandet fungerat för långhårig på landet... kanske värt ett försök?

• melwin11

vi e klara med namnen här med blir Ronny Melwin  eller Hannah Lovisa beroende på vad vi får för kön!..

Börjar bli smått nervöst gifter mig nästa lördagHjärta

Hoppas ni alla får en toppen midsommar!

Svar på tråden BF september 2011