BF september 2011
Styrkekram!
Vaknade med en enorm oro i kroppen idag. Känns som det är kört, men det är egentligen inget som tyder på det. Brösten har iofs inte ömmat inatt, men illamåendet finns här så det heter duga. De ljust ljust rosa flytningarna har nästan helt försvunnit. Men ändå finns det en obehagskänsla om att nåt inte står rätt till. :(
Angående mat och lukt och smak så blir jag knäpp på mig själv. Ena stunden luktar något peck för att 2 minuter senare lukta himmelskt. Kan äta något som smakar bra, för att 2 minuter senare nästan spy av lukten. :P Det enda som jag är riktigt sugen på är hallonsmothie och lövbiff :D Men än så länge har jag inte behövt spy iaf.
Morgon allihopa. Idag känner jag mig inte alls gravid :( Vet inte varför, men det känns inte alls bra. Fan alltså :( Mådde illa när jag gick upp, men det kan lika gärna bero på att jag drog mig länge i sängen och hann bli riktigt hungrig (mår lätt illa i vanliga fall med)
Jaja... inflammerat tandkött är det vanligt när man är gravid? Annars brukar jag bara få det i samband med mens :/
Men men... imorgon är det första mötet hos bm, hoppas hon kan lugna mig lite!
Ok, jag kan inte direkt påstå att jag känner mig gravid, mn fan vad illa jag mår nu. :( Får inte i mig nånting, allt vill bara vända och då jag verkligen hatar att spy blir det att jag inte äter. :( Måste till apoteket och inhanda både postafen och sea-band och hoppas att något funkar iaf!
Sitter dessutom och bölar och sanar min hund som vi tog bort i november. :( Usch vad ynklig och jävlig jag känner mig nu. :(
Vill ju vara lycklig, för det är jag ju egentligen
Idag är det hälsomöte m bm. Skal bli spännande och förbannat skönt för idag vaknade jag m rejält missärgade flytningar. :( Hoppas innerligt att det inte är något mer än just missfärgade flytningar, men kan inte riktigt låta bli att oroa mig. Idag är vi på v 6+6 och det var då jag förlorade min förra graviditet -99. :/