BF september 2011
Beklagrar verkligen izz...
Ta hand om varandra
Beklagrar verkligen izz...
Ta hand om varandra
Godmorgon tjejjer =)
Jag fick en tid för inskrivning den 26 Jan. Men jag skulle ringa henne när vi har varit VUL den 17 nu för att se hur långt gången jag är. Min BM trodde nämnligen inte mig när jag berättade när jag hade ÄL så vi får se hur långt jag har gått...
=) Spännande!!
Jag mår lite lätt illa på morgonen innan jag har ätit frukost, men inte så illa så att jag skulle kunna spy.
Vilket är skönt. Sen mår jag illa varje gång jag lägger mig ner i sängen o ska sova =/ rätt så irreterande.
Namn är ju JÄTTE roligt att disskuterera!
"Våra" namn är....
Kille: Alfred, Arvid
Tjej: Edith, Astrid, Evy
Igårkväll började jag få j-ä-t-t-e-ont på vänster sida av tjejmagen, tänkte att jag skulle avvakta och se om det gick över.. men icke. Det gjorde mer och mer ont hela tiden. Ringde rådgivningen vid 01.30 och sjuksköterskan sa: -"Åk in till akuten. Genast!!" (eventuellt utomkvedshavandeskap).
Så jag väckte sambon som yrvaken följde med. Ett urinprov, blodtryck och VUL senare så konstaterar dom att allt är bra med lilla fröet och att det sitter där det ska. Tack och lov 
Vet inte vad anledningen var till att det gjorde så ont, men jag fick mig en rejäl tankeställare och insåg, om möjligt, ännu mer hur gärna jag vill att bebi ska komma till världen :)
Är det bara min bröst som ej har förändrats??
Anledning till att jag får göra ett VUL är att jag hade ofosterlig graviditet sist... Så det är därför, annars får inte vi heller göra VUL bara för att "titta" på pyret.
Igår kväll mådde jag illa HELA kvällen... Men inte så illa så att jag känner att jag skulle kunna spy utan sån där jobbigt illamående som bara ligger och "pyr".... =) Men jag är glad för de små symtomen som har.
6 dgr kvar till mitt VUL.... önskar jag kunde spola fram tiden.
Åhh gud vad jag blev sugen på Sushi nu....Gudens så gott! Tyvärr han vi ingen sån resturang i vår stad :S
Men jag frossar i apelsiner istället =))
Vecka 6+1 och nu är illamåendet ett faktum.. Blärk!! Var tvungen att ta en postafen innan..
Jokkan: Beklagar verkligen! All lycka till nästa gång =) Hoppas vi snart får se dig i en bf lista igen....