BF september 2011
Åhh vad avundsjuk jag blir på er som får åka iväg och göra RUL!
Och STORT grattis till alla som varit iväg och gjort sina! =)
Själv tycker jag dagarna sniglar sig fram, en vecka kvar tills jag får göra det där förbaskade fostervattensprovet och se om det finns några kromosom-avvikelser eller ej! Har nu överlevt 9 dagars väntan så jag får väl hålla ut ett tag till... Grrr
Det som känns så surt är att man inte ens får resultatet då utan måste vänta en vecka till... Mitt i påskhelgen dessutom så vi får säkert vänta i 2 veckor eller nåt.
Tycker det är så svårt att veta hur man ska tänka. Jag försöker ibland intala mig själv för att det fortfarande finns en större chans att bebisen är frisk än sjuk. Men samtidigt känner jag att jag måste förbereda mig på att få ett resultat som visar att vi måste göra en abort och inte få våran efterlängtade krumilur till hösten =(
Vecka 14+1 idag iallafall, och jag mår inte illa, är inte yr och har mer energi på dagarna. Jättetrött på kvällarna och får springa på toa dubbelt så många gånger som jag brukar göra annars.
Men jag kan bara säga att jag verkligen gläds åt er som fått så fina bilder på era små från RUL och att allt ser bra ut! Jag hoppas men vågar inte riktigt tro att vi också snart är där...