• katzon

BF september 2011

Hon har använt vit sytråd! Lycka till!
    -Elias 030328- -Bebis BF 110909-
  • katzon

Haha, härligt att kunna inspirera
    Ja det är inte direkt varje dag man får såna där presenter. Jag blir alldeles varm i hjärtat!

• katzon

Givinglife: Usch och fy! Det lät inget vidare det där. Jag förstår om du blir deppig! Finns det inget man kan göra för att lindra?

Jag har drabbats av kronisk huvudvärk, riktigt jobbigt. Alvedon hjälper inte ett skit!
    Vill bara ligga i ett mörkt svalt rum med ett nerkylt vetebälte på huvudet
    Brukar få migrän men har inte haft ett anfall på 2,5 år. Verkar som att det finns alla möjliga orsaker till att man får huvudvärk som gravid.
    Oh well!

• katzon

Grattis trivsamma förändringar! Måste vara en oerhörd lättnad. Ut och shoppa loss och frossa i alla bebis grejer

Vi beställde barnvagn idag, en Teutonia Mistral S blev det. Fy farao vad det är dyrt med vagn, 10 000:- :-O

Flisan: Usch vad jobbigt med både bihålsinflammation och brunt på pappret. Förstår om du blir nojig men det är ju säkert ingen fara!

• katzon

Idag är jag ledsen och frustrerad!
    Har fått sån sjuk foglossning, det är riktigt tufft att klara jobbet. Får inget gehör av chefen när jag försöker förklara att jag har ont och inte lyfta tungt osv. Han typ suckar och stönar när jag ber om hjälp
    Har ett jobb där jag går hela dagarna och lyfter tungt/drar tunga pallar plus att jag jobbar 12-13 timmar/dag.

Jag vill inte bli sjukskriven, dels för att jag gillar mitt jobb o dels för att det inte finns nån som ska ta över efter mig än.
    Ska iaf till sjukgymnasten på torsdag för att få lite hjälp!

Men va tusan gör man med chefen o jobbet?
    Jag har gråtit hela kvällen för att jag haft så ont o varit frustrerad över situationen. Tips?

• katzon

Jag har köpt ett be safe skydd som ska vara det säkraste på marknaden!

• katzon

Velvet: Vi bokade tid redan i mars 26 Maj ska vi till titt-ut, då är jag precis i v.26! Ska bli sååå spännande och roligt. Bådas föräldrar ska få följa med också.

Renni: Jag har också foglossning from hell! Undrar också över hur det kommer bli dom veckorna som är kvar. Jag har fått hjälp på jobbet så hon kommer få göra alla tunga lyft och annat jag inte klarar av. Så jag hoppas att det ska räcka så jag kan jobba till sista juni.
    Hoppas det ordnar sig för dig också!

• katzon

Ville bara säga att min BM sa att det inte går att överdosera järn, överskottet kissar man helt enkelt ut!

• katzon

Flisan79: spännande värre! Har du nån känsla vilken sort det är?

Svar på tråden BF september 2011